Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa akcesoriów do sytemu oczyszczania wody oraz przeglądu systemu raz w roku i obsługi serwisowej w sytuacjach awaryjnych

Numer: EZ/214/128/2012

Data składania ofert: 2013-01-03

Data otwarcia ofert: 2013-01-03

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na  Zakup i dostawa akcesoriów do sytemu oczyszczania wody oraz przeglÄ…du systemu raz w roku i obsÅ‚ugi serwisowej
w sytuacjach awaryjnych

 

Przedmiot zamówienia:

 

Zakup i dostawa akcesoriów do sytemu oczyszczania wody oraz przeglÄ…du systemu raz w roku i obsÅ‚ugi serwisowej
w sytuacjach awaryjnych

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Dostawa sukcesywna w okresie 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. KorczyÅ„ska 57, Termin zÅ‚ożenia oferty do:  03,01,2013 r.  godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

03,01,2013 r. godz. 10:20

Warunki płatności:

płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – mgr Dominika JasÅ‚owska- Marosz - Kierownik Apteki Szpitalnej , tel. -13 43 78 289

 

w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –  Daniel Nowak   tel. 13 43 78 227

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty:   OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w j. polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego na adres

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275 z dopiskiem :

Zakup i dostawa akcesoriów do sytemu oczyszczania wody oraz przeglÄ…du systemu raz w roku i obsÅ‚ugi serwisowej w sytuacjach awaryjnych

-EZ/214/128/2012   

Nie otwierać w Sekretariacie”

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

I.         Identyfikacja

1.         Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.         Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.         NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.         KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.         Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.      Cena

      OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1.        cenÄ™ netto                zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

2.        podatek VAT           zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

3.        cenÄ™ brutto              zÅ‚

(słownie złotych ......................................................................................................................................................................... )

III.   OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.        OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.        Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.        Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.        OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.        Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.        Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.        Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/lub  EDG, / oraz peÅ‚nomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 - formularz asortymentowo – cenowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 


 Załączniki:
Formularz ofertowy
załącznik nr 2
załącznik nr 3 wzór umowy
ZAPYTANIE OFERTOWE
zawiadomienie o wyborze ofert