Zamówienie publiczne - szczegóły

ZAkup klińca oraz tłucznia na potrzeby parkingu w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. J. Pawła II w Krośnie wraz z transportem rozrzuceniem, rozwiezieniem i wyplantowaniem

Numer: Ez/214/94/2012

Data składania ofert: 2012-09-05

Data otwarcia ofert: 2012-09-05

                                                                                                            Krosno, dnia. 22.08.2012 r.

                                           

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

m. Jana PawÅ‚a II                                                                                                 

38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,                                                           Znak sprawy EZ/214/94/2012

tel. / fax 013-43 78 216 lub 466                                                                                

email:sezam.szpital@krosno.med.pl                                                                      

www.krosno.med.pl          

 

                                                      

                                  

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na zakup: KliÅ„ca  oraz  tÅ‚ucznia na potrzeby parkingu w Wojewódzkim  Szpitalu  Podkarpackim im. J. PawÅ‚a II w KroÅ›nie  wraz   z transportem rozrzuceniem, rozwiezieniem i wyplantowaniem

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

TÅ‚uczeÅ„ drogowy ( o granulacji  kamienia od  31,5 mm  do 61mm)   -   100 ton. Kliniec drogowy ( o granulacji kamienia od  4 mm – 31,5 mm )    -        100 ton - wraz  z transportem, rozrzuceniem, rozwiezieniem i wyplantowaniem

Termin realizacji zamówienia:

 

do 14 dni liczÄ…c od dnia podpisania umowy.

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. KorczyÅ„ska 57, Termin zÅ‚ożenia oferty do:  05.09.2012 r.  godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

05.09.2012  r. godz. 11:00

Warunki płatności:

płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – Kier. sekcji Administracyjno-Gospodarczej Wojciech  Zych  tel. 13 43 78 221

w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –  Daniel Nowak   tel. 13 43 78 227

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty:   OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w j. polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego na adres

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275 z dopiskiem : „zakup dostawa kliÅ„ca i tÅ‚ucznia wraz  z transportem oraz rozrzuceniem, rozwiezieniem i wyplantowaniem

EZ/214/94/2012  r.  Nie otwierać w Sekretariacie.

lub za pomocÄ… faksu na nr: 13 43 78 227  lub

e-mail   sezam.szpital@krosno.med.pl

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

I.         Identyfikacja

1.        Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................

2.        Adres siedziby ...........................................................................................................................

3.        NIP ...........................................................................................................................................  

4.        KRS/EDG .................................................................................................................................  

5.        Nr r-ku bankowego ....................................................................................................................

II.      Cena

      OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1.        cenÄ™ netto           zÅ‚

(słownie złotych.............................................................................................................................. )

2.        podatek VAT       zÅ‚

(słownie złotych.............................................................................................................................. )

3.        cenÄ™ brutto         zÅ‚

(słownie złotych ............................................................................................................................. )

III.   OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.        OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.        Potwierdzam termin realizacji zamówienia ...................................................................................

3.        Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.        OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres .................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.        Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ..............................................................................................................

6.        Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.        Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/lub  EDG, / oraz peÅ‚nomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

 

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
FORMULARZ OFERTOWY- kliniec
wzór umowy
ZAPYTANIE OFERTOWE-kliniec
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty