Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/215/64/2009 zakup i dostawa jaÅ‚owych jednorazowych zbiorczych zestawów materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej

Numer: NZ/215/64/2009

Data składania ofert: 2009-06-18

Data otwarcia ofert: 2009-06-18

Krosno: zakup i dostawa jaÅ‚owych, jednorazowych, zbiorczych zestawów materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej
Numer ogłoszenia: 91907 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: zakup i dostawa jaÅ‚owych, jednorazowych, zbiorczych zestawów materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa jaÅ‚owych, jednorazowych, zbiorczych zestawów materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 5). SzczegóÅ‚owy opis parametrów znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku 2 - 3 do niniejszej SIWZ. WW. zakup obejmuje jaÅ‚owe, jednorazowe, zbiorcze zestawy materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej 23 G i 25 G w iloÅ›ci Å‚Ä…cznej 45 szt..

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.16-6, 33.14.16.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„; - posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia; - nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. 5.2. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 13.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: a) OÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3) aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert. c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego , zamawiajÄ…cy żąda - zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment lub oÅ›wiadczenie o ich posiadaniu. 13.2. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza asortymentowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2- 3 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. 13.3. zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, 13.4. Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, Administracja , DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101..

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestaw 23 G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jaÅ‚owy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej 23 G w iloÅ›ci szt. 13.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zestaw 25 G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: jaÅ‚owy jednorazowy zbiorczo zapakowany zestaw wstÄ™pnie przygotowanych materiaÅ‚ów i akcesoriów do operacji witrektomii tylnej 25 G iloÅ›ci 32 szt..
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 Załączniki: