Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z dostawÄ… unguatora - dla receptury aptecznej II.

Numer: EZ/214/58/2012

Data składania ofert: 2012-05-18

Data otwarcia ofert: 2012-05-18

 

............................................................... Krosno, dnia 14.05.2012 r.

(pieczęć jednostki organizacyjnej)

Znak sprawy EZ/214/58/2012

www.krosno.med.pl


Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawÄ… unguatora – dla receptury aptecznej II do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 zgodnie z wymaganiami ZamawiajÄ…cego zawartymi w zaÅ‚. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.


 

A.1) W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:

W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne:

  1. dla wyrobów wprowadzonych po wejÅ›ciu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679):

- CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE – wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,

- ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu,

lub

- POWIADOMIENIE O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu

  1. dla wyrobów wprowadzonych przed wejÅ›ciem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:

- CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,

- DEKLARACJĘ ZGODNOÅšCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,

- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)”

A.2) W celu potwierdzenia, że zaoferowane wyroby speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy:

  • Oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany oraz stosowne instrukcje obsÅ‚ugi.

  • Dla poz. 6 z zaÅ‚Ä…cznika nr 2 jakość tub, form i pojemników potwierdzona Å›wiadectwami jakoÅ›ci wydanymi przez Instytut Zdrowia Publicznego.


 

Oferowany wyrób musi być:

  1. posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp.


 

Termin realizacji zamówienia:

2 tygodnie od dnia podpisania umowy – poz. 1 z zaÅ‚Ä…cznika nr 2.

12 miesiÄ™cy od dnia podpisania umowy – poz. 2-17 z zaÅ‚Ä…cznika nr 2.

Miejsce wykonania zamówienia:

Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin zÅ‚ożenia oferty do: 18.05.2012 r. do godz. 10:00

Termin i miejsce otwarcia ofert:

18.05.2012 r. godz. 10:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury VAT do sekretariatu Zamawiającego.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3a i 3b do niniejszego zapytania ofertowego.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych :

- Kierownik Apteki – mgr farmacji Dominika JasÅ‚owska - Marosz
tel. 13 43 78 289,

w sprawach formalnych(proceduralnych):

- z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Katarzyna Pelczar tel. 13 43 78 497

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 


 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:


 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem :

Oferta – zakup wraz z dostawÄ… unguatora – dla receptury aptecznej II - EZ/214/58/2012”

Nie otwierać w Sekretariacie.


 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym

determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

  1. Identyfikacja

  1. Nazwa wykonawcy

  2. Adres siedziby

  3. NIP

  4. KRS/EDG

  5. Nr r-ku bankowego

  1. Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

  1. cenę netto zł

(słownie złotych )

  1. podatek VAT zł

(słownie złotych )

  1. cenę brutto zł

(słownie złotych )


 

  1. Oświadczenia dodatkowe

  1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

  2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia

  3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

  4. Oferuję gwarancję na okres................................................................................................ (jeżeli dotyczy)

  5. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

  6. Niniejszym oświadczam, że oferta ta jest ważna do dnia


 

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu


(w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Formularz ofertowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – Formularz przedmiotu zamówienia – cenowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3a i 3b – Wzór umowy


 


 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 


 Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik 3a - Wzór umowy
Załącznik 3b - Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Protokół zdawczo - odbiorczy
Załącznik nr 2 - Formularz przedmiotu zamówienia - cenowy
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania