Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup sukcesywny ściereczek w rolce i wilgotnych chusteczek pielęgnacyjnych

Numer: EZ/215/52/2012

Data składania ofert: 2012-04-30

Data otwarcia ofert: 2012-04-30

Krosno, dnia 25.04.2012 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/52/2012

                                                                                                                            

                                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

 

Zakup sukcesywny Å›ciereczek w rolce i wilgotnych chusteczek pielÄ™gnacyjnych wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57.

 

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez ZamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi - ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:

 

W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne:

1.       dla wyrobów wprowadzonych po wejÅ›ciu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679):

-           CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE – wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,

-           ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa UrzÄ™du,

lub

-           POWIADOMIENIE O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa UrzÄ™du

2.       dla wyrobów wprowadzonych przed wejÅ›ciem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:

-           CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,

-           DEKLARACJĘ ZGODNOÅšCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,

-           WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)”

 

Ponadto, w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:

 

a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.

 

 

Termin realizacji zamówienia:

 

 

Umowa na okres 3 miesięcy od daty podpisania umowy

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Apteka Szpitalna Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

 

Termin złożenia oferty do: 30.04.2012 r. do godz. 10:00

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

 

30.04.2012  r. godz. 10:15

 

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 102

 

Warunki płatności:

 

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

 

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

w sprawach merytorycznych : mgr Dorota Kostrzewa - PielÄ™gniarka Naczelna tel. 13 43 78 680

 

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378227

 

Wymogi formalne:

 

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

 

OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

 

1.CenÄ™ oferty należy obliczyć uwzglÄ™dniajÄ…c zakres zamówienia okreÅ›lony w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do zapytania ofetowego, a także doÅ›wiadczenie i wiedzÄ™ zawodowÄ… wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbÄ™dne do wykonania przedmiotu zamówienia (pakowanie, transport, ubezpieczenie, szkolenia), podatki, cÅ‚a, oraz rabaty, upusty itp., których wykonawca zamierza udzielić oraz ewentualne ryzyko wynikajÄ…ce z okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawierania umowy.

 

2. Cena oferty musi uwzglÄ™dniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty (w tym podatek VAT), jakie poniesie wykonawca z tytuÅ‚u należytej oraz zgodnej z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. ZamawiajÄ…cy nie ponosi dodatkowo innych kosztów zwiÄ…zanych z realizacjÄ… zamówienia.

 

3. Cena musi być podana w formularzu – „Oferta Wykonawcy” – zaÅ‚. nr 1 do zapytania ofertowego – w zÅ‚otych polskich (PLN) cyfrowo i sÅ‚ownie z dokÅ‚adnoÅ›ciÄ… do dwóch miejsc po przecinku (groszy), netto i brutto z  podaniem obowiÄ…zujÄ…cej stawki podatku VAT.

 

4. Przez cenę należy rozumieć cenę zgodnie z art. 2 pkt 1 Pzp,

 

5. Przy obliczaniu wartoÅ›ci brutto należy stosować zasadÄ™ obliczania wartoÅ›ci sprzedaży brutto zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Finansów z dnia 31.05.2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usÅ‚ug, do których nie majÄ… zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usÅ‚ug (Dz. U. 2005 nr 95 poz. 798) tj. zgodnie ze wzorem:

 

Cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto.

 

 

6. Nie przewiduje siÄ™ żadnych przedpÅ‚at ani zaliczek na poczet wykonania zamówienia, a pÅ‚atność nastÄ…pi zgodnie ze stosownym  zapisem umowy i ofertÄ… wykonawcy.

 

7. CenÄ™ oferty należy obliczyć uwzglÄ™dniajÄ…c zakres zamówienia zawartego w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 oraz ewentualne ryzyko wynikajÄ…ce z okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawierania umowy.

 

 

SPOSÓB ZŁOÅ»ENIA OFERTY

 

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

 

 

Oferta – Å›ciereczki w rolce i wilgotne chusteczki pielÄ™gnacyjne

NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego

 

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 

 


 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 do zapytania ofertowego
zał. nr 2
wzór umowy