Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup sukcesywny ściereczek w rolce i wilgotnych chusteczek pielęgnacyjnych

Numer: EZ/214/46/2012

Data składania ofert: 2012-04-23

Data otwarcia ofert: 2012-04-23

 

…………………………………..…………………..                                                   Krosno, dnia 16.04.2012 r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   
 
Znak sprawy EZ/214/46/2012
                                                                                                                            
                                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 
 

Przedmiot zamówienia:
 
 
Zakup sukcesywnyÅ›ciereczek w rolce i wilgotnych chusteczek pielÄ™gnacyjnych wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57.
 
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez ZamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi - ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:
 
W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne:
1.       dla wyrobów wprowadzonych po wejÅ›ciu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679):
-           CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE – wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,
-           ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa UrzÄ™du,
lub
-           POWIADOMIENIE O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa UrzÄ™du
2.       dla wyrobów wprowadzonych przed wejÅ›ciem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
-           CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…,
-           DEKLARACJĘ ZGODNOÅšCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
-           WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)”
 
Ponadto, w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:
 
a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.
 
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Umowa na okres 3 miesięcy od daty podpisania umowy
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
Apteka Szpitalna Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 23.04.2012 r. do godz. 10:00
 
Termin i miejsce otwarcia ofert:
 
23.04.2012 r. godz. 10:15
 
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 102
 
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
 
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
w sprawach merytorycznych : mgr Dorota Kostrzewa - PielÄ™gniarka Naczelna tel. 13 43 78 680
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378227
 
Wymogi formalne:
 
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
 

 
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
 
1.CenÄ™ oferty należy obliczyć uwzglÄ™dniajÄ…c zakres zamówienia okreÅ›lony w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do zapytania ofetowego, a także doÅ›wiadczenie i wiedzÄ™ zawodowÄ… wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbÄ™dne do wykonania przedmiotu zamówienia (pakowanie, transport, ubezpieczenie, szkolenia), podatki, cÅ‚a, oraz rabaty, upusty itp., których wykonawca zamierza udzielić oraz ewentualne ryzyko wynikajÄ…ce z okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawierania umowy.
 
2. Cena oferty musi uwzglÄ™dniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty (w tym podatek VAT), jakie poniesie wykonawca z tytuÅ‚u należytej oraz zgodnej z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. ZamawiajÄ…cy nie ponosi dodatkowo innych kosztów zwiÄ…zanych z realizacjÄ… zamówienia.
 
3. Cena musi być podana w formularzu – „Oferta Wykonawcy” – zaÅ‚. nr 1 do zapytania ofertowego – w zÅ‚otych polskich (PLN) cyfrowo i sÅ‚ownie z dokÅ‚adnoÅ›ciÄ… do dwóch miejsc po przecinku (groszy), netto i brutto z podaniem obowiÄ…zujÄ…cej stawki podatku VAT.
 
4. Przez cenę należy rozumieć cenę zgodnie z art. 2 pkt 1 Pzp,
 
5. Przy obliczaniu wartoÅ›ci brutto należy stosować zasadÄ™ obliczania wartoÅ›ci sprzedaży brutto zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Finansów z dnia 31.05.2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usÅ‚ug, do których nie majÄ… zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usÅ‚ug (Dz. U. 2005 nr 95 poz. 798) tj. zgodnie ze wzorem:
 
Cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto.
 
 
6. Nie przewiduje siÄ™ żadnych przedpÅ‚at ani zaliczek na poczet wykonania zamówienia, a pÅ‚atność nastÄ…pi zgodnie ze stosownym zapisem umowy i ofertÄ… wykonawcy.
 
7. CenÄ™ oferty należy obliczyć uwzglÄ™dniajÄ…c zakres zamówienia zawartego w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 oraz ewentualne ryzyko wynikajÄ…ce z okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawierania umowy.
 
 
SPOSÓB ZŁOÅ»ENIA OFERTY
 
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
 
Oferta – Å›ciereczki w rolce i wilgotne chusteczki pielÄ™gnacyjne
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
 
 
Załączniki do zapytania ofertowego
 
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 do zapytania ofertowego
zał. nr 2
wzór umowy
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania