Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie - przebudowa fragmentu sieci wodociągowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego.

Numer: EZ/215/29/2012

Data składania ofert: 2012-03-28

Data otwarcia ofert: 2012-03-28

Krosno: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - przebudowa fragmentu sieci wodociÄ…gowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociÄ…gowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 78192 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - przebudowa fragmentu sieci wodociÄ…gowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociÄ…gowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1. ZamawiajÄ…cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - przebudowa fragmentu sieci wodociÄ…gowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociÄ…gowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego, 1.2. Zakres prac, które miÄ™dzy innymi winien być wykonany w ramach zawartej umowy: 1) Wykonanie kompleksowej wymiany armatury i rur na rury PE w technologii zgrzewania sieci wodociÄ…gowej Szpitala na odcinku od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociÄ…gowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego. 2) Wykonanie odcinków sieci wodociÄ…gowej umożliwiajÄ…cych zasilenie budynku H oraz budynku sprężarkowni i tlenowni w wodÄ™. Wykonanie przyÅ‚Ä…czy od wymienionego fragmentu sieci do budynków nowego bloku operacyjnego i budynku stacji dializ nie mieÅ›ci siÄ™ w zakresie tej umowy 3) Montaż hydrantów zasilanych z przebudowywanego odcinka sieci. 4) Remont hydroforni z wymianÄ… pomp, zbiorników wody, sprężarki, kolektorów i armatury 1.3. Roboty objÄ™te niniejszym postÄ™powaniem muszÄ… być wykonane zgodnie z zawartÄ… umowÄ… dokumentacjÄ… przetargowÄ…, zaÅ‚Ä…cznikami do SIWZ, w oparciu o dokumentacjÄ™ projektowÄ…, warunki uzgodnieÅ„ i opinii doÅ‚Ä…czonych do dokumentacji projektowej, prawo budowlane, w szczególnoÅ›ci z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. r. 2010, poz. 243, nr 1623 - tekst jednolity, ze zm., dalej przywoÅ‚ywana jako Prawo Budowlane) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskie Normy oraz w oparciu o wydane pozwolenie na budowÄ™ i zgÅ‚oszenie budowy. 1.4. Przedmiot Zamówienia okreÅ›lajÄ… również: 1) Projekt budowlany 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4) Zakres prac - zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do SIWZ 5) Mapka z zaznaczonÄ… trasÄ… wodociÄ…gu podlegajÄ…cego wymianie w ramach niniejszej umowy 1.5. Na Wykonawcy ciążą obowiÄ…zki okreÅ›lone we wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ. 1.6. Podany zakres prac jest zawężony do w stosunku do zakresu prac, który opisuje dokumentacja projektowa.

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie speÅ‚niania przez WykonawcÄ™ warunku dotyczÄ…cego sytuacji ekonomicznej i finansowej;

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że roboty zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone
    • wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
    • opÅ‚aconÄ… polisÄ™, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

a) Zmiany ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. b) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, gdy w toku realizacji Umowy Strony zgodnie ustalÄ…, iż pewne roboty nie bÄ™dÄ… wykonywane lub bÄ™dÄ… wykonywane w mniejszym obmiarze albo, że pewne urzÄ…dzenia lub materiaÅ‚y nie bÄ™dÄ… zamontowane lub bÄ™dÄ… zamontowane w mniejszej niż pierwotnie ustalona iloÅ›ci, jeżeli inspektor nadzoru lub ZamawiajÄ…cy oceni, że przemawiajÄ… za tym wzglÄ™dy użytecznoÅ›ci, celowoÅ›ci lub oszczÄ™dnoÅ›ci Å›rodków publicznych. c) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak dziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, h) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku przerwania robót nakazanego przez ZamawiajÄ…cego. i) Zmiana kierownika budowy pod warunkiem speÅ‚niania przez niego warunków okreÅ›lonych w SIWZ i wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, dziaÅ‚ zamówieÅ„ publicznych pokoj 102..

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie


 Załączniki:
SIWZ
PROJEKTY SIECI WODNE.part1
PROJEKTY SIECI WODNE.part2
PROJEKTY SIECI WODNE.part3
Przedmiar elektr
PRZEDMIAR HYDROFORNIE
Przedmiar sieć wody
SPECYFIKACJE TECHNICZNE SIECI WODNE
mapka
wzór umowy
zakres prac
Oświadczenei nr 1
Oświadczenei nr 2
Formularz ofertowy
Wykaz wykonanych robót
Wyjaśnienia
unieważnienie postępowania