Całoroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji oddziałów.
Numer: EZ/214/3/2012
Data składania ofert: 2012-01-16
Data otwarcia ofert: 2012-01-16
…............................................................... Krosno, dnia 09.01.2012r.
(pieczęć jednostki organizacyjnej)
Znak sprawy EZ/214/3/2012
www.krosno.med.pl
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
Przedmiot zamówienia:
|
CaÅ‚oroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji oddziaÅ‚ów Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi
w zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia dokumentacji profilaktyki i zwalczania szkodników – wzory protokoÅ‚ów powykonawczych, instrukcje zabezpieczenia przed owadami, gryzoniami, karty kontroli stacji deratyzacyjnych, karty przeglÄ…du chwytaczy gryzoni, puÅ‚apek lepnych - feromonowych, wykaz używanych Å›rodków chemicznych, karty charakterystyki i pozwolenia na obrót produktami biobójczymi.
SzczegóÅ‚owy opis przedmiotu umowy znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 i 2a do zapytania ofertowego.
|
Termin realizacji zamówienia:
|
12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
Miejsce wykonania zamówienia:
|
Wojewódzki Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 i ul. Grodzka 45.
|
Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
Termin złożenia oferty do: 16.01.2012 r. do godz. 10:00
|
Termin i miejsce otwarcia ofert:
|
16.01.2012 r. godz. 10:30
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101
|
Warunki płatności:
|
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury VAT do sekretariatu Zamawiającego.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 7 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
|
Inne szczególne warunki:
|
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena - waga kryterium – 100% cena.
|
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
|
w sprawach merytorycznych :
- Kierownik DziaÅ‚u Å»ywienia i Higieny Szpitalnej – Henryka Boczar,
tel. 13 43 78 418
- z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Katarzyna Pelczar tel. 13 43 78 497
|
Wymogi formalne:
|
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa
|
Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
„Oferta – CaÅ‚oroczny monitoring oraz wprowadzenie procedury zwalczania szkodników w systemie HACCP oraz zabiegi dezynsekcji oddziaÅ‚ów - EZ/214/3/2012”
Nie otwierać w Sekretariacie.
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym
determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
-
Identyfikacja
-
Nazwa wykonawcy
-
Adres siedziby
-
NIP
-
KRS/EDG
-
Nr r-ku bankowego
-
Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
-
cenę netto zł
(słownie złotych )
-
podatek VAT zł
(słownie złotych )
-
cenę brutto zł
(słownie złotych )
-
Oświadczenia dodatkowe
-
OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
-
Potwierdzam termin realizacji zamówienia
-
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
-
Oferuję gwarancję na okres................................................................................................ (jeżeli
dotyczy)
-
Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np.
oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
-
Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia …............................
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu
(w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – Formularz przedmiotu zamówienia – cenowy
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2a – Wymagania.
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Wzór umowy
……………………………………............................
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|