Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawę materiałów elektrycznych i do odwadniaczy

Numer: NZ/214/77/2010

Data składania ofert: 2010-08-25

Data otwarcia ofert: 2010-08-25

 

 

 

 


Krosno, dnia 20 sierpieÅ„  2010 r.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax. 013-4378497 lub 215

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

na:

Zakup i dostawÄ™ materiaÅ‚ów elektrycznych i do odwadniaczy


Znak sprawy: NZ/214/77/2010

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

1.         Przedmiot zamówienia: 

       ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I DO ODWADNIACZY ZGODNIE  Z OPISEM ZAWARTYM W ZAŁĄCZNIKU NR 2 i/lub 3 (SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

2.  Termin realizacji zamówienia:  

do 10 dni zgÅ‚oszenia faksem lub telefonicznie ( pakiet nr 1)  

do 48 godzin od zgÅ‚oszenia faksem lub telefonicznie ( pakiet nr 2)  

 

3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – 38 - 400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 

 

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty:  do dnia 25.08.2010 r. do godz. 10:00. 

Termin otwarcia ofert: 25.08.2010 r. o godz. 10:30 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych
i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. Nr 101.

 

5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania prawidÅ‚owej faktury VAT. 

 

6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr  3 do zapytania ofertowego.

 

7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – StanisÅ‚aw  Szurlej  - Kierownik Sekcji utrzymania Ruchu i ObsÅ‚ugi  tel. (0-13) 43 78 511

w sprawach formalnych(proceduralnych) – mgr Daniel Nowak, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 013 43 78 497

 

9. Termin związania ofertą (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

10. Sposób zÅ‚ożenia oferty:

      OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 

Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami trwale spiętą należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisami

 

Zapytanie Ofertowe –

Zakup i dostawa materiaÅ‚ów elektrycznych i do odwadniaczy

NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE”

 

         

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

 

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – Wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…czniki nr 2– Przedmiot zamówienia ( odwadniacze)

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Przedmiot zamówienia ( materiaÅ‚y elektryczne )

ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 - Wzór umowy

 

 

 

 

    ……………………………………............................

             Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Wzór umowy
Załącznik nr 3
Załącznik nr 2
Formularz ofertowy