Zamówienie publiczne - szczegóły

ZAKUP PIONIZATORA STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE

Numer: NZ/214/33/2010

Data składania ofert: 2010-05-18

Data otwarcia ofert: 2010-05-18

 

 
Krosno, dnia 12.05.2010 r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki
im. Jana Pawła II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. / fax 013-4378497 lub 215
email:sezam.szpital@krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe na ZAKUP:
pionizatora sterowanego elektrycznie
Znak sprawy: NZ/214/33/2010
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
1.Przedmiot zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, fabrycznie nowego jednego pionizatora sterowanego elektrycznie wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkolenie m pracowników ZamawiajÄ…cego z obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego oraz do przeszkolenia personelu ZamawiajÄ…cego z obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu. Oferowany wyrób musi być:
 - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.
-       posiadać: minimum 24 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™;
-   posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. 
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych; pod tym pojÄ™ciem ZamawiajÄ…cy rozumie dostawÄ™ przedmiotu zamówienia, o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż okreÅ›lone w specyfikacji.ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez WykonawcÄ™ wyjaÅ›nieÅ„ dotyczÄ…cych treÅ›ci zÅ‚ożonej oferty, w szczególnoÅ›ci wykazania przez WykonawcÄ™, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
 
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć niniejszego zapytania ofertowego
 
4. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. okreÅ›la poniższy opis oraz zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego:
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW - zakup jednego pionizatora sterowanego elektrycznie wraz z dostarczeniem do loco, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników z zakresu obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu:                                 

Dane podstawowe
1.
Producent
2.
Kraj producenta
3.
Nazwa, model, typ aparatu
4.
Rok produkcji nie starszy niż 2009/ 2010
5.
Znak CE (deklaracja zgodności/ certyfikat )
6.
Oferowane urządzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie
z ustawÄ… wyrobach medycznych
z dnia 20 kwietnia 2004 r.

           

Lp.
Opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych wymaganych dla przedmiotu zamówienia
1
Pionizator wyposażony w siÅ‚owniki elektryczne umożliwiajÄ…ce uzyskanie pozycji pionowej bez pomocy osób trzecich 
2
Stabilizatory stóp
3
Stabilizatory goleniowo - kolanowe
4
Pelota krzyżowo - biodrowa tylna
5
Stolik manipulacyjny
6
Koła jezdne z hamulcami
7
Dla pacjentów o wzroÅ›cie od 150 do 195 cm
8
Dla pacjentów o wadze maksymalnej : 150 kg
 
Warunki wymagane
9
Okres gwarancji min. 24 miesiÄ…ce
10.
Zapewnienie oryginalnych i katalogowych podzespoÅ‚ów do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
10
Zapewnienie wymiany podzespoÅ‚u na nowy w razie zgÅ‚oszenia po raz trzeci usterki tego samego podzespoÅ‚u, jeżeli podzespóÅ‚ dwukrotnie uprzednio podlegaÅ‚ naprawie.
11
Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie dłuższy niż 24 godziny a czas usunięcia usterki do 96 godzin.
12
Gwarancja obejmuje caÅ‚ość przedmiotu zamówienia bez wyÅ‚Ä…czenia jakichkolwiek podzespoÅ‚ów.
13
W okresie trwania gwarancji - minimum jeden przeglÄ…d na rok w ramach ceny oferowanej w niniejszym przetargu za pionizator sterowany elektrycznie
14
Maksymalnie trzymiesiÄ™czny graniczny czas naprawy gwarancyjnej , po przekroczeniu którego okres gwarancji przedÅ‚uża siÄ™ o czas przerwy w eksploatacji 
15
Gwarancja produkcji części zamiennych oraz pełnej obsługi pogwarancyjnej przez okres 10 lat oraz zapas magazynowy części zamiennych min. 10 lat po zakończeniu produkcji danego modelu.

 
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postÄ™powaniu zapewni co najmniej 24 miesiÄ™czny serwis gwarancyjny na wÅ‚asny koszt.
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego wykonawca bezpÅ‚atnie bÄ™dzie dokonywaÅ‚ okresowych przeglÄ…dów technicznych, każdorazowo na wezwanie zamawiajÄ…cego jednak nie częściej niż raz do roku.
Po zakończeniu okresu gwarancji wykonawca na wezwanie zamawiającego wykona bezpłatnie jeden okresowy przegląd techniczny.
Oferowane urzÄ…dzenie, oprócz speÅ‚nienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, gwarantuje bezpieczeÅ„stwo pacjentów   i personelu medycznego oraz zapewnia wymagany poziom Å›wiadczonych usÅ‚ug medycznych.
Na potwierdzenie speÅ‚nienia oferowanych parametrów Oferent przedstawi szczegóÅ‚owy opis aparatury, foldery, prospekty itp. jako zaÅ‚Ä…cznik do oferty (w jÄ™zyku polskim).
 
4. Miejsce i termin wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, Magazyn.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 10 czerwca 2010 r.
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57
Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia 18.05.2010 r. do godz. 10:00. 
 
Termin otwarcia ofert: 18.05..2010 r. o godz. 11:00 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 
 
6. Warunki płatności: min. 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury. Fakturę należy dostarczyć bezpośrednio do Sekretariatu Zamawiającego.
 
7. Inne szczególne warunki:
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: .
1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:
a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,
b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…
c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:
a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.
 
8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
9. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach merytorycznych lek. med. Janusz Boczar – tel. 013 4378343
w godz. 7-14 Budynek Szpitala, ul. KorczyÅ„ska 57 – OddziaÅ‚ Rehabilitacyjny z PododdziaÅ‚em Rehabilitacji Neurologicznej
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) – publicznych ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –       Joanna Mendocha, tel. 013 4378497
10. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi: 30 dni.
 
11.  Sposób zÅ‚ożenia oferty:
OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 
Minimalna treść oferty:
Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:
I.                   Identyfikacja:
1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................
II.                                   Cena:
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
CenÄ™ netto........................ zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)
/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT........................................................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto.............................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/
III.             OÅ›wiadczenia dodatkowe:
1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)
5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..
      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).
Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginał pełnomocnictwa)
 
Załączniki:
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy
 
 
 
    ……………………………………............................
                   Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. 1
wzór umowy
zawiadomienie o wyborze ofert