Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawy sprzętu oraz akcesorii do sprzątania

Numer: NZ/215/35/2010

Data składania ofert: 2010-05-14

Data otwarcia ofert: 2010-05-14

Krosno: NZ/215/35/2010 Zakup i dostawy sprzętu oraz akcesorii do sprzątania
Numer ogłoszenia: 111145 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/35/2010 Zakup i dostawy sprzÄ™tu oraz akcesorii do sprzÄ…tania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy Å›cierek z mikrofibry, mopów, wózków do sprzÄ…tania, wiaderek, szczotek do maszyny, gum zbierajÄ…cych do maszyny, szczotek, mioteÅ‚, sztyli drewnianych, worków do odkurzacza zgodnie z Pakietami od I do VII..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.58.00-6, 39.22.43.30-0, 39.52.50.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych - OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do siwz).

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych - OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych - OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych - OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 9 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

I. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach. W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany:1 korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. 2 przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, 3 przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny. II. Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57 pokój 103.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57 SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczÄ…ce finansowania projektu/programu ze Å›rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Åšcierki z mikrofazy - niebieska, żóÅ‚ta, czerwona, zielona zgodnie z opisem w pakiecie 1. Wymagane dostarczenie próbek produktów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Åšcierki z mikrofazy - niebieska, żóÅ‚ta, czerwona, zielona zgodnie z opisem w pakiecie 1. Wymagane dostarczenie próbek produktów..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.58.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Mop - nakładka Rasant, mop - sznurki bawełniane, mop - deska, sztyl do mopa aluminiowy zgodnie z opisem w pakiecie 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Mop - nakÅ‚adka Rasant, mop - sznurki baweÅ‚niane, mop - deska, sztyl do mopa aluminiowy zgodnie z opisem w pakiecie 2. Wymagane jest dostarczenie próbek produktów..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wózek do sprzÄ…tania dwuwiaderkowy, wiaderka plastikowe do wózka kompatybilne z wózkiem dwuwiaderkowym zgodnie z opisem w pakiecie 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Wózek do sprzÄ…tania dwuwiaderkowy, wiaderka plastikowe do wózka kompatybilne z wózkiem dwuwiaderkowym zgodnie z opisem w pakiecie 3..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.22.43.30-0, 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Mop nakÅ‚adka zgodny z opisem podanym w pakiecie nr 4. Wymagane jest dostarczenie próbki produktu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Mop nakÅ‚adka zgodny z opisem podanym w pakiecie nr 4. Wymagane jest dostarczenie próbki produktu ..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Szczotki do maszyny Fimap Gamma 45 E, gumy zbierające do maszyny Fimap Gamma 45 E, pady do szorowarki Floor Dress, floormatic blue Disc 1500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Szczotki do maszyny Fimap Gamma 45 E, gumy zbierajÄ…ce do maszyny Fimap Gamma 45 E, pady do szorowarki Floor Dress, floormatic blue Disc 1500..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Szczotki, sztyle drewniane do szczotek, miotły, szufelki zgodne z opisem w pakiecie 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Szczotki, sztyle drewniane do szczotek, miotÅ‚y, szufelki zgodne z opisem w pakiecie 6..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Worki do odkurzacza Numatic, Floormatic Bleu Vac, Zelmer, Profi 2 zgodnie z opisem w pakiecie 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Worki do odkurzacza Numatic, Floormatic Bleu Vac, Zelmer, Profi 2 zgodnie z opisem w pakiecie 7..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 39.52.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 


 



 


 Załączniki:
SIWZ
Formularz ofertowy
Pakiety od 1 do 7
załącznik nr 9
załącznik nr 10
wzór umowy
Zmiana terminu składania i otwarcia
odpowiedzi na pytania
zmiana treści SIWZ
zmiana terminu składania ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty