Zamówienie publiczne - szczegóły

ZAKUP WRAZ Z DOSTARCZENIEM KOŚCI GĄBCZASTEJ W POSTACI GRUZU I BLOCZKÓW

Numer: NZ/214/11/2010

Data składania ofert: 2010-03-12

Data otwarcia ofert: 2010-03-12

 

Krosno, dnia 03.03. 2010 r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki
im. Jana Pawła II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. / fax 013-4378497 lub 215
email:sezam.szpital@krosno.med.pl
 
 
 
 
Zapytanie ofertowe
na zakup wraz z dostarczeniem koÅ›ci gÄ…bczastej w postaci gruzu i bloczków
DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PODKARPACKIEGO IM. JANA PAWŁA II   W KROÅšNIE

Znak sprawy: NZ/214/11/2010
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
1 Przedmiot zamówienia: Zakup sukcesywny na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych  koÅ›ci gÄ…bczastej w postaci gruzu i bloczków wraz z transportem zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2.
Wykonawca zabezpieczy transport zamawianego asortymentu np. poprzez osłonę zestalonego dwutlenku węgla.
 
2 Termin realizacji zamówienia: Zakup sukcesywnyna podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych - termin (okres) realizacji zamówienia – 12 miesiÄ™cy od daty podpisania umowy.
 
3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 
 
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57
Termin zÅ‚ożenia oferty: 12.03. 2010 do godz. 10:00. 
 
Termin otwarcia ofert: 12 marzec 2010 r. o godz. 10:30 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. Nr 101.
 
5. Warunki płatności: 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowej faktury VAT
 
6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do zapytania ofertowego
 
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
 
8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach merytorycznych – 
·         dr n. med. Andrzej Dudek.- Ordynator OddziaÅ‚u Urazowo-Ortopedycznego tel. 013 43 78555
·         Dorota GuÅ›piel – OddziaÅ‚owa OddziaÅ‚u Urazowo-Ortopedycznego tel. 0-13 43 78576
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –
·         Joanna Mendocha, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 013 4378497
 
9. Termin związania ofertą (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
 
10.Sposób zÅ‚ożenia oferty:
 
OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 
 
Minimalna treść oferty:
Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:
I.                                        Identyfikacja:
1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................
II.                Cena:
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
CenÄ™ netto........................ zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)
/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT........................................................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto.............................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/
III.             OÅ›wiadczenia dodatkowe:
1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)
5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..
      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).
 
          
Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
 
Załączniki:
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – przedmiot zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
 
 
 
 
   ……………………………………............................
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
 

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
załącznik nr 2
wzór umowy
unieważnienie postępowania