Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wewnątrzlaboratoryjnego systemu informatycznego
Numer: NZ/215/06/2010 Data składania ofert: 2010-02-19 Data otwarcia ofert: 2010-02-19
Krosno: NZ/215/06/2010 Dostawa odczynników do oznaczeÅ„ biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawÄ… analizatorów oraz wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/06/2010 Dostawa odczynników do oznaczeÅ„ biochemicznych, immunochemicznych i gazometrii wraz z dzierżawÄ… analizatorów oraz wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy do urzÄ…dzeÅ„ okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) dzierżawa urzÄ…dzeÅ„ laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t niezbÄ™dny do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„, w tym w szczególnoÅ›ci dzierżawa analizatorów w zakresie biochemii, immunochemii, gazometrii, jak nastÄ™puje: a)analizator biochemiczny szt.1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) biochemiczny szt.1 (do zabezpieczenia analiz w trybie na cito) b) Analizator Immunochemiczny - szt 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) immunochemiczny z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie oznaczeÅ„ troponiny i CK-MB) - szt. 1 oraz laboratoryjny system informatyczny (LIS) wraz z koniecznym do jego funkcjonowania sprzÄ™tem c) analizator do gazometrii - szt. 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) do gazometrii szt.1 z taka sama metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie urzÄ…dzeÅ„ wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ w miejscu używania przez ZamawiajÄ…cego urzÄ…dzeÅ„ (w siedzibie ZamawiajÄ…cego) w iloÅ›ci godzin i zakresie zapewniajÄ…cym ich prawidÅ‚owÄ… i bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ 4) Dzierżawa wewnÄ…trzlaboratoryjnego systemu informatycznego (zwanego dalej LIS), w tym dzierżawa wyszczególnionego w siwz sprzÄ™tu komputerowego oraz oprogramowania niezbÄ™dnego do jego prawidÅ‚owego funkcjonowania, czego szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dotyczy pakietu 2. 5) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie analizatorów wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ oraz obsÅ‚ugi wewnÄ…trzlaboratoryjnego informatycznego systemu (LIS), o którym mowa w pkt. 4 niniejszej części siwz w miejscu używania przez ZamawiajÄ…cego urzÄ…dzeÅ„ (w siedzibie ZamawiajÄ…cego) w iloÅ›ci godzin i zakresie zapewniajÄ…cym prawidÅ‚owÄ… i bezpiecznÄ… obsÅ‚ugÄ™ urzÄ…dzeÅ„ i oprogramowania. 6) Å›wiadczenie w ramach czynszu dzierżawnego za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 i 4 niniejszej części siwz, usÅ‚ug serwisowych. Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez dwanaÅ›cie (12) kolejnych miesiÄ™cy , liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia). 1.2. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych. 1.3.Wykonawca musi skalkulować w cenie koszty dostarczenia i instalacji urzÄ…dzeÅ„, odczynników, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kalibratorów i innych rzeczy oraz LIS, szkolenia personelu w zakresie obsÅ‚ugi urzÄ…dzeÅ„ i LIS oraz inne wykazane w ofercie (zgodnie z siwz) niezbÄ™dne do prawidÅ‚owego wykonania zamówienia koszty. Wykonawca dokona podÅ‚Ä…czenia wszystkich oferowanych analizatorów do LIS bez koniecznoÅ›ci ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiajÄ…cego. 1.4. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 1.5. Wszystkie wyniki badaÅ„ majÄ… być drukowane w LIS lub bezpoÅ›rednio z analizatorów w jÄ™zyku polskim wraz zakresami wartoÅ›ci referencyjnych wÅ‚aÅ›ciwych dla wieku i pÅ‚ci. 1.6. Wszystkie oferowane urzÄ…dzenia , muszÄ… być gotowe do użycia po zainstalowaniu, bez żadnych dodatkowych zakupów ( poza materiaÅ‚ami wymienionymi w ofercie ) i inwestycji ze strony zamawiajÄ…cego. 1.7. Panel oznaczeÅ„ objÄ™tych specyfikacjÄ… musi być dostÄ™pny w dniu otwarcia ofert. 1.8. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych; pod tym pojÄ™ciem ZamawiajÄ…cy rozumie dostawÄ™ odczynników laboratoryjnych oraz urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż okreÅ›lone w specyfikacji. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez WykonawcÄ™ wyjaÅ›nieÅ„ dotyczÄ…cych treÅ›ci zÅ‚ożonej oferty, w szczególnoÅ›ci wykazania przez WykonawcÄ™, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 1.9.Termin ważnoÅ›ci odczynników, kalibratorów, kontroli i innych nie może być krótszy niż 6 miesiÄ™cy od daty dostarczenia do loco, z zastrzeżeniem odnoÅ›nych zapisów szczególnych niniejszej siwz wraz z zaÅ‚Ä…cznikami do niej, co do wymaganego terminu ważnoÅ›ci poszczególnych odczynników, kontroli, kalibratorów i innych wyspecyfikowanych rzeczy. 1.10. Okres gwarancji bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów nie krótszy niż w okresie obowiÄ…zywania umowy obejmujÄ…cy usuniÄ™cie awarii nie zawinionych przez ZamawiajÄ…cego. Wymagania dotyczÄ…ce serwisu bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów: W czasie trwania umowy Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do utrzymania aparatów (analizatory wraz z wszelkim oprzyrzÄ…dowaniem) w stanie gotowym do pracy i ponosi wszelkie koszty ( w tym części zamienne i materiaÅ‚y zużywalne) zwiÄ…zane z przeglÄ…dami technicznymi, bieżącÄ… konserwacjÄ… a także naprawami nie wynikajÄ…cymi z winy ZamawiajÄ…cego (w trakcie trwania umowy - w ramach czynszu dzierżawnego): a) czas reakcji serwisu na zgÅ‚oszenie o awarii usterce : * Czas przystÄ…pienia do usuniÄ™cia awarii usterki okreÅ›la siÄ™ na max. 48 godzin od zgÅ‚oszenia (czas reakcji serwisu). Inżynier serwisu dokonuje okresowego przeglÄ…du analizatora poÅ‚Ä…czonego z wydaniem zaÅ›wiadczenia o sprawnoÅ›ci aparatu, a w przypadku wystÄ…pienia koniecznoÅ›ci wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglÄ…du technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca. * W przypadku stwierdzenia usterki awarii analizatora, której nie można usunąć w ciÄ…gu 72 godzin od jej zgÅ‚oszenia Wykonawca jest zobowiÄ…zany dostarczyć analizator zastÄ™pczy na czas naprawy, albo pokryć koszty wykonania badaÅ„ zleconych podmiotowi trzeciemu oraz pokryć koszty ich transportu. b) 3-krotna naprawa tego samego elementu analizatora w okresie trwania umowy obliguje WykonawcÄ™ do wymiany analizatora na nowy. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć SIWZ. OryginaÅ‚ SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu ZamawiajÄ…cego, stanowiÄ…cy podstawÄ™ do rozstrzygania ewentualnych sporów zwiÄ…zanych z treÅ›ciÄ… tego dokumentu, dostÄ™pny jest w formie papierowej u ZamawiajÄ…cego i udostÄ™pniony na stronie internetowej www.krosno.med.pl i może być przekazywany nieodpÅ‚atnie Wykonawcom w formie elektronicznej - email lub pÅ‚ytka CD. Natomiast po uprzednim zamówieniu przez Wykonawców, ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość powielenia i przekazania/ przesÅ‚ania za odpÅ‚atnoÅ›ciÄ… kopii SIWZ w formie papierowej - SIWZ jest nieodpÅ‚atna, w wykonawca ponosi jedynie koszty wysyÅ‚ki.. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie. II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6, 48.00.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY , USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usÅ‚ugi lub roboty budowlane odpowiadajÄ… okreÅ›lonym wymaganiom należy przedÅ‚ożyć:
III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275.. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora biochemicznego szt.1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) biochemicznego szt.1 (do zabezpieczenia analiz w trybie na cito) z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora Immunochemicznego - szt 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) immunochemicznego z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cego na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie oznaczeÅ„ troponiny i CK-MB) - szt. 1 z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatko.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych oraz innych rzeczy niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego funkcjonowania dzierżawionych analizatorów wraz z dzierżawÄ… analizatora do gazometrii - szt. 1 + analizatora zastÄ™pczego (back-up) do gazometrii szt.1 z takÄ… samÄ… metodykÄ… badaÅ„ i pracujÄ…cy na takich samych odczynnikach z niezbÄ™dnym do funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„ wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzÄ™t..
Numer ogÅ‚oszenia: 30167 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 26757 - 2010 data 08.02.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Numer ogÅ‚oszenia: 43054 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 26757 - 2010 data 08.02.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
SIWZ |
oświadczenie |
oświadczenie o spełnianiu |
formularz ofertowy |
wzór umowy |
Opisszczegółowy parametrów |
Odpowiedzi na zapytania |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |