Zamówienie publiczne - szczegóły

zakup i dostawa autoklawu

Numer: NZ/215/111/2009

Data składania ofert: 2010-01-21

Data otwarcia ofert: 2010-01-21

Krosno: NZ/215/111/2009
Numer ogłoszenia: 10722 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/111/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa autoklawu.

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.19.11.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

nie dotyczy

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: . Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych , o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki dotyczÄ…ce: 1) posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawca ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postÄ™powania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych 3. Zaoferowane wyroby medyczne muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. 4.Wykonawca musi zapewnić realizacjÄ™ zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli w okresie 30 dni, liczonym od udzielenia zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiajÄ…cego okreÅ›lonymi w SIWZ. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być zaÅ‚Ä…czony wykaz z zakresem powierzonych im zadaÅ„ (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypeÅ‚nić formularz oferty (zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do siwz) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami, w tym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz - formularz przedmiotu zamówienia, cenowy lub zÅ‚ożyć ofertÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… ich treÅ›ci, przy czym może podpisać oraz doÅ‚Ä…czyć do oferty wzór umowy, stanowiÄ…cy integralnÄ… część SIWZ. 8. Wykonawca musi doÅ‚Ä…czyć do oferty wszystkie dokumenty i oÅ›wiadczenia oraz zaÅ‚Ä…czniki przedstawione w SIWZ. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania lub/ i odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wÅ‚aÅ›ciwe dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia, stosownie do pkt. 13 siwz. Warunki zostanÄ… ocenione wg. formuÅ‚y speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: ZamawiajÄ…cy na potwierdzenie speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postÄ™powania (art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp) wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: 1)OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2)OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeÅ›li przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: - aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 4) W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: : ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 5) w celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 6)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 7)ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza parametrów wymaganych - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. 8)zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno pokój 103.

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


 Załączniki:
formularz ofertowy
parametry techniczne
wzór umowy
oświadczenie o spełnianiu
oświadczenie
specyfikacja
wyjaśnienia do siwz
wybór najkorzystniejszej oferty