Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup wraz z dostarczeniem obuwia oraz bielizny operacyjnej i ochronnej

Numer: NZ/215/112/2009

Data składania ofert: 2010-01-20

Data otwarcia ofert: 2010-01-20

 

Krosno: Zakup wraz z dostarczeniem obuwia oraz bielizny operacyjnej i ochronnej
Numer ogłoszenia: 7097 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup wraz z dostarczeniem obuwia oraz bielizny operacyjnej i ochronnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostarczeniem obuwia oraz bielizny operacyjnej i ochronnej na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 4a i 4b). W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do wraz ich dostarczeniem do loco - Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym posiadać wymagane prawem znaki bezpieczeÅ„stwa..

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych , o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki dotyczÄ…ce: 1) posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Wykonawca ubiegajÄ…cy siÄ™ o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postÄ™powania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych 3. Zaoferowane wyroby medyczne muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. 4.Wykonawca musi zapewnić realizacjÄ™ zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiajÄ…cego okreÅ›lonymi w SIWZ. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być zaÅ‚Ä…czony wykaz z zakresem powierzonych im zadaÅ„ (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypeÅ‚nić formularz oferty (zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do siwz) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami, w tym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz - formularz przedmiotu zamówienia, cenowy lub zÅ‚ożyć ofertÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… ich treÅ›ci, przy czym może podpisać oraz doÅ‚Ä…czyć do oferty wzór umowy, stanowiÄ…cy integralnÄ… część SIWZ. 8. Wykonawca musi doÅ‚Ä…czyć do oferty wszystkie dokumenty i oÅ›wiadczenia oraz zaÅ‚Ä…czniki przedstawione w SIWZ. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania lub/ i odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wÅ‚aÅ›ciwe dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia, stosownie do pkt. 13 siwz. Warunki zostanÄ… ocenione wg. formuÅ‚y speÅ‚nia - nie speÅ‚nia, na podstawie przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: ZamawiajÄ…cy na potwierdzenie speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postÄ™powania (art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp) wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: 1)OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2) OÅ›wiadczenie, że Zaoferowane wyroby medyczne sÄ… dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi. 3) W celu wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych , których opis sposobu oceny zostaÅ‚ dokonany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogÅ‚oszeniu o zamówieniu ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: ZamawiajÄ…cy nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie speÅ‚niania tego warunku. 4) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznoÅ›ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2.Aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3.aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 5)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, - dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ… - dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych W przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; 6)ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. 7)zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 4a i 4 b do niniejszej specyfikacji, 8)Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9)Wykonawca na żądanie zamawiajÄ…cego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiÄ…zany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzieÅ„ skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub skÅ‚adania ofert, speÅ‚nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespeÅ‚niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 10) Wykonawca może polegać na wiedzy i doÅ›wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego Å‚Ä…czÄ…cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiÄ…zany jest udowodnić zamawiajÄ…cemu, iż bÄ™dzie dysponowaÅ‚ zasobami niezbÄ™dnymi do realizacji zamówienia, w szczególnoÅ›ci przedstawiajÄ…c w tym celu pisemne zobowiÄ…zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbÄ™dnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (art. 26 ust. 2 b ustawy prawo zamówieÅ„ publicznych) Jeżeli wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnoÅ›ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia informacji banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy wystawionej nie wczeÅ›niej nie 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 11) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku. 12) ZamawiajÄ…cy informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy protokóÅ‚ z zaÅ‚Ä…cznikami jest jawny. ZaÅ‚Ä…czniki do protokoÅ‚u udostÄ™pnia siÄ™ po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postÄ™powania, z tym, że oferty udostÄ™pnia siÄ™ od chwili ich otwarcia, z wyjÄ…tkiem informacji stanowiÄ…cych tajemnice przedsiÄ™biorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeÅ›li Wykonawca nie później niż w terminie skÅ‚adania ofert, zastrzegÅ‚, że nie mogÄ… one być udostÄ™pniane (art. 8 ust. 3) 13) Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiÄ™biorstwa winne być przez WykonawcÄ™ zÅ‚ożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem -Tajemnica przedsiÄ™biorstwa.Zastrzeżenie informacji, które nie stanowiÄ… tajemnicy przedsiÄ™biorstwa w rozumieniu ustawy skutkować bÄ™dzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Wykonawca w szczególnoÅ›ci nie może zastrzec informacji dotyczÄ…cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków pÅ‚atnoÅ›ci zawartych w ofercie (por. art. 8 ust. 3 ustawy) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy: : a)- oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. Dokumenty muszÄ… być przedstawione w formie oryginaÅ‚u lub kopii poÅ›wiadczonych za zgodność z oryginaÅ‚em przez upeÅ‚nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101....

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, Sekretariat p. 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego - zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.83.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

     

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej - zgodnie z zaÅ‚. nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

 

 

Numer ogłoszenia: 10841 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 7097 - 2010 data 12.01.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.5.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.5.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego - zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.83.20.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej - zgodnie z zaÅ‚. nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.00.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa obuwia operacyjnego - zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.83.20.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej - zgodnie z zaÅ‚. nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.00.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa bielizny operacyjnej i ochronnej - zgodnie z zaÅ‚. nr 2 - zestawienie wymaganych parametrów. 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.00.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena..

 Załączniki:
Oświadczenie
wzór umowy - pakiet nr 1
SIWZ po zmianach
wzór umowy - pakiet nr 2 i 2a
Odpowiedzi na zapytania wykonawców
Formularz ofertowy po zmianach
Formularz zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów po zmianach
protest
rozstrzygnięcie protestu
zawiadomienie o wyborze ofert, unieważnieniu postępowania