Zamówienie publiczne - szczegóły

Kompleksowa dostawa odczynników laboratoryjnych, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kalibratorów i innych wraz z dzierżawÄ… aparatów z zakresu analityki medycznej, mikrobiologii i serologii oraz zainstalowanie

Numer: NZ/215/83/2009

Data składania ofert: 2009-12-10

Data otwarcia ofert: 2009-12-10

Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 1/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/10
PL-Krosno: Odczynniki laboratoryjne
2009/S 176-253673
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Ewelina Granat,
PL-38-400 Krosno. Tel. +48 134378215. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks +48 134378215.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu
kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano
wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
Kompleksowa dostawa odczynników laboratoryjnych, materiaÅ‚ów eksploatacyjnych, kalibratorów i innych wraz z
dzierżawÄ… aparatów z zakresu analityki medycznej, mikrobiologii i serologii oraz zainstalowanie laboratoryjnego
informatycznego systemu (LIS).
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia
usług:
Dostawy.
Kupno.
GÅ‚ówne miejsce realizacji dostawy: Wojewódzki szpital Podkarpacki im.Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska
57 Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracownia Serologii Transfuzjologicznej.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest:
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 2/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/10
1) kompleksowa sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów
eksploatacyjnych oraz innych rzeczy do urzÄ…dzeÅ„ okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 , których szczegóÅ‚owy opis,
zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) dzierżawa urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzęt niezbędny do
funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„, w tym w szczególnoÅ›ci dzierżawa analizatorów w zakresie biochemii,
immunochemii, gazometrii, hematologii, oznaczani glukozy we krwi pełnej włośniczkowej, koagulologii i
analizy fizyko-chemicznej parametrów moczu oraz urzÄ…dzeÅ„ do oznaczania profili alergicznych, a także w
zakresie identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwoÅ›ci, badaÅ„ immunoenzymatycznych (chorób
zakaźnych), diagnostyki HCV, HIV Combo, Toxo, wykrywania wczesnego prÄ…tków gruźlicy oraz w zakresie
badań serologicznych, jak następuje:
a) analizator biochemiczny szt.1 + analizator zastępczy (back-up) biochemiczny szt.1 (do zabezpieczenia analiz
w trybie na cito),
b) analizator immunochemiczny – szt.1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) immunochemiczny z taka sama
metodyką badań i pracujący na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie ozn.troponiny, CK-MB i
Prokalcytoniny ) - szt.1 c/) analizator do immunochemii do oznaczania D-Dimerów, NTproBNP, PRL, FSH, LH,
Estradiolu, Progesteronu, testosteronu HCG- szt.1 + analizator zastępczy (back-up) do immunochemii - szt.1
(do zabezpieczenia badaÅ„ D-Dimerów i NTproBNP),
d) analizator do gazometrii – szt. 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) do gazometrii szt.1 z taka sama metodykÄ…
badań i pracujący na takich samych odczynnikach,
e) analizator fizyko-chemicznych parametrów moczu – szt. 1,
e) automatyczne analizatory hematologiczne 5 Diff i 3 Diff - szt 2 f ) analizator koagulologiczny - szt.1 +
analizator zastępczy (back-up) koagulogiczny szt.1,
g) analizator do oznaczania glukozy we krwi pełnej włośniczkowej - szt. 1,
h) skaner (wraz z oprogramowaniem) do elektronicznej oceny badaÅ„ testów paskowych (profile alergiczne) –
szt. 1,
i) aparat do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwoÅ›ci,
j)automatyczny wieloparametrowy analizator immunoenzymatycznyb do serologicznej diagnostyki chorób
zakaźnych – szt. 1
k) analizator do diagnostyki HCV, HIV Combo, Toxo- szt. 1,
l) automatyczny komputerowy system do wczesnego wykrywania prątka gruźlicy- szt.1 ł) automatyczny
analizator do badań immunotransfuzjologicznych z czytnikiem mikropłytek, czytnik manulany do cyfrowej
archiwizacji wyników oraz dzierżawa sprzÄ™tu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym dostarczenie,
zainstalowanie oraz aktualizacja i serwis tego oprogramowania, co zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz dot.
części 14 i 14 a oraz załącznikiem nr 2a do siwz.
SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. w lit. a – Å‚ okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Dzierżawa, dostarczenie oraz zainstalowanie laboratoryjnej informatycznej sieci (LIS) wraz z
oprogramowaniem wspóÅ‚pracujÄ…cym z sieciÄ… ZamawiajÄ…cego, w tym dzierżawa oraz nabycie na wÅ‚asność przez
ZamawiajÄ…cego wyszczególnionego w siwz sprzÄ™tu komputerowego, czego szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość
okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dzierżawa obejmuje
oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania LIS określone w siwz wraz z aktualizacją
oprogramowania,
4) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie analizatorów wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie
personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ oraz obsÅ‚ugi laboratoryjnego informatycznego systemu (LIS), o którym
mowa w pkt. 3 niniejszej części siwz, w miejscu używania przez Zamawiającego urządzeń (w siedzibie
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 3/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/10
Zamawiającego) w ilości godzin i zakresie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę urządzeń i
oprogramowania.
5) Å›wiadczenie w ramach czynszu dzierżawnego za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 i 3
niniejszej części siwz, usług serwisowych oraz odpowiednio nadzoru autorskiego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wszystkie części dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia, stanowiÄ… jednÄ… caÅ‚ość i nie podlegajÄ… wyÅ‚Ä…czeniu.
Podmiot przystÄ™pujÄ…cy do przetargu musi zaoferować ich realizacjÄ™ w caÅ‚oÅ›ci, bez dzielenia na poszczególne
części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w całości przedmiotu
zamówienia.
Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez czterdzieÅ›ci osiem (48) kolejnych miesiÄ™cy ,liczÄ…c
od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Oferta musi by jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować caÅ‚y asortyment przedmiotu zamówienia,
5.Wykonawca musi skalkulować w cenie koszty dostarczenia i instalacji urzÄ…dzeÅ„, odczynników oraz
LIS, szkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń i LIS.. Wykonawca dokona podłączenia wszystkich
oferowanych analizatorów do LIS bez koniecznoÅ›ci ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiajÄ…cego.
6. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o
wyrobach medycznych.
7. Wszystkie wyniki badaÅ„ maja być drukowane w LIS lub bezpoÅ›rednio z analizatorów w jÄ™zyku polskim wraz
zakresami wartości referencyjnych właściwych dla wieku i płci.
8. Wszystkie oferowane urządzenia , muszą być gotowe do użycia po zainstalowaniu, bez żadnych
dodatkowych zakupów (poza materiaÅ‚ami wymienionymi w ofercie) i inwestycji ze strony zamawiajÄ…cego.
9. Panel oznaczeń objętych specyfikacją musi być dostępny w dniu otwarcia ofert.
10. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych; pod tym pojÄ™ciem ZamawiajÄ…cy rozumie dostawÄ™
odczynników laboratoryjnych oraz urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i parametrach nie gorszych
niż określone w specyfikacji.
11. Termin ważnoÅ›ci odczynników, kalibratorów, kontroli i innych nie może być krótszy niż 4 miesiÄ…ce od daty
dostarczenia do loco, z zastrzeżeniem odnoÅ›nych zapisów szczególnych niniejszej siwz wraz z zaÅ‚Ä…cznikami
do niej, co do wymaganego terminu ważnoÅ›ci poszczególnych odczynników, kontroli, kalibratorów i innych
wyspecyfikowanych rzeczy.
12. Okres gwarancji bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów nie krótszy niż
36 miesięcy od daty przekazania-odbioru urządzeń obejmujący usunięcie awarii nie zawinionych przez
ZamawiajÄ…cego.
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV):
33696500, 38434000.
II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 4/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/10
1) Kompleksowa sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów, materiaÅ‚ów
eksploatacyjnych oraz innych rzeczy do urzÄ…dzeÅ„ okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 , których szczegóÅ‚owy opis,
zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Dzierżawa urządzeń laboratoryjnych wraz z wyposażeniem dodatkowym w akcesoria i sprzęt niezbędny do
funkcjonowania dzierżawionych urzÄ…dzeÅ„, w tym w szczególnoÅ›ci dzierżawa analizatorów w zakresie biochemii,
immunochemii, gazometrii, hematologii, oznaczani glukozy we krwi pełnej włośniczkowej, koagulologii i
analizy fizyko-chemicznej parametrów moczu oraz urzÄ…dzeÅ„ do oznaczania profili alergicznych, a także w
zakresie identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwoÅ›ci, badaÅ„ immunoenzymatycznych (chorób
zakaźnych), diagnostyki HCV, HIV Combo, Toxo, wykrywania wczesnego prÄ…tków gruźlicy oraz w zakresie
badań serologicznych, jak następuje:
a) analizator biochemiczny szt.1 + analizator zastępczy (back-up) biochemiczny szt.1 (do zabezpieczenia analiz
w trybie na cito),
b) analizator immunochemiczny – szt.1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) immunochemiczny z taka sama
metodyką badań i pracujący na takich samych odczynnikach (zabezpieczenie ozn.troponiny, CK-MB i
Prokalcytoniny ) - szt.1 c/) analizator do immunochemii do oznaczania D-Dimerów, NTproBNP, PRL, FSH, LH,
Estradiolu, Progesteronu, testosteronu HCG- szt.1 + analizator zastępczy (back-up) do immunochemii - szt.1
(do zabezpieczenia badaÅ„ D-Dimerów i NTproBNP),
d) analizator do gazometrii – szt. 1 + analizator zastÄ™pczy (back-up) do gazometrii szt.1 z taka sama metodykÄ…
badań i pracujący na takich samych odczynnikach,
e) analizator fizyko-chemicznych parametrów moczu – szt. 1,
e) automatyczne analizatory hematologiczne 5 Diff i 3 Diff - szt 2 f ) analizator koagulologiczny - szt.1 +
analizator zastępczy (back-up) koagulogiczny szt.1,
g) analizator do oznaczania glukozy we krwi pełnej włośniczkowej - szt. 1,
h) skaner (wraz z oprogramowaniem) do elektronicznej oceny badaÅ„ testów paskowych (profile alergiczne) –
szt. 1,
i) aparat do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwoÅ›ci,
j) automatyczny wieloparametrowy analizator immunoenzymatycznyb do serologicznej diagnostyki chorób
zakaźnych – szt. 1,
k) analizator do diagnostyki HCV, HIV Combo, Toxo- szt. 1,
l) automatyczny komputerowy system do wczesnego wykrywania prątka gruźlicy- szt.1,
Ł) automatyczny analizator do badań immunotransfuzjologicznych z czytnikiem mikropłytek, czytnik manulany
do cyfrowej archiwizacji wyników oraz dzierżawa sprzÄ™tu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym
dostarczenie, zainstalowanie oraz aktualizacja i serwis tego oprogramowania, co zgodnie z załącznikiem nr 2
do siwz dot. części 14 i 14 a oraz załącznikiem nr 2a do siwz.
SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. w lit. a – Å‚ okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Dzierżawa, dostarczenie oraz zainstalowanie laboratoryjnej informatycznej sieci (LIS) wraz z
oprogramowaniem wspóÅ‚pracujÄ…cym z sieciÄ… ZamawiajÄ…cego, w tym dzierżawa oraz nabycie na wÅ‚asność przez
ZamawiajÄ…cego wyszczególnionego w siwz sprzÄ™tu komputerowego, czego szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość
okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 i 2a do do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dzierżawa obejmuje
oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania LIS określone w siwz wraz z aktualizacją
oprogramowania
4) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie analizatorów wyszczególnionych w pkt 2 oraz przeszkolenie
personelu z obsÅ‚ugi tych urzÄ…dzeÅ„ oraz obsÅ‚ugi laboratoryjnego informatycznego systemu (LIS), o którym mowa
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 5/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/10
w pkt. 3 , miejscu używania przez Zamawiającego urządzeń (w siedzibie Zamawiającego) w ilości godzin i
zakresie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę urządzeń i oprogramowania.
5) Å›wiadczenie w ramach czynszu dzierżawnego za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 i 3 usÅ‚ug
serwisowych oraz odpowiednio nadzoru autorskiego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wszystkie części dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia, stanowiÄ… jednÄ… caÅ‚ość i nie podlegajÄ… wyÅ‚Ä…czeniu.
Podmiot przystÄ™pujÄ…cy do przetargu musi zaoferować ich realizacjÄ™ w caÅ‚oÅ›ci, bez dzielenia na poszczególne
części, natomiast może wchodzić w konsorcja z innymi podmiotami w celu zrealizowania w całości przedmiotu
zamówienia.
Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez 4) kolejnych miesiÄ™cy ,liczÄ…c od daty podpisania
umowy (udzielenia zamówienia).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Oferta musi by jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować caÅ‚y asortyment przedmiotu zamówienia,
5.Wykonawca musi skalkulować w cenie koszty dostarczenia i instalacji urzÄ…dzeÅ„, odczynników oraz
LIS, szkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń i LIS.. Wykonawca dokona podłączenia wszystkich
oferowanych analizatorów do LIS bez koniecznoÅ›ci ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiajÄ…cego.
6. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o
wyrobach medycznych.
7. Wszystkie wyniki badaÅ„ maja być drukowane w LIS lub bezpoÅ›rednio z analizatorów w jÄ™zyku polskim wraz
zakresami wartości referencyjnych właściwych dla wieku i płci.
8. Wszystkie oferowane urządzenia , muszą być gotowe do użycia po zainstalowaniu, bez żadnych
dodatkowych zakupów ( poza materiaÅ‚ami wymienionymi w ofercie ) i inwestycji ze strony zamawiajÄ…cego.
9. Panel oznaczeń objętych specyfikacją musi być dostępny w dniu otwarcia ofert.
10. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych; pod tym pojÄ™ciem ZamawiajÄ…cy rozumie dostawÄ™
odczynników laboratoryjnych oraz urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i parametrach nie gorszych
niż określone w specyfikacji.
11. Termin ważnoÅ›ci odczynników, kalibratorów, kontroli i innych nie może być krótszy niż 4 miesiÄ…ce od daty
dostarczenia do loco, z zastrzeżeniem odnoÅ›nych zapisów szczególnych niniejszej siwz wraz z zaÅ‚Ä…cznikami
do niej, co do wymaganego terminu ważnoÅ›ci poszczególnych odczynników, kontroli, kalibratorów i innych
wyspecyfikowanych rzeczy.
12. Okres gwarancji bÄ™dÄ…cych przedmiotem dzierżawy urzÄ…dzeÅ„, w tym analizatorów nie krótszy niż
36 miesięcy od daty przekazania-odbioru urządzeń obejmujący usunięcie awarii nie zawinionych przez
ZamawiajÄ…cego.
SzczegóÅ‚owy zakres, wielkość niniejszego zamówienia jest okreÅ›lona w siwz NZ/215/83/2009.
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 327 729,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiÄ…cach: 48 (od udzielenia zmówienia).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości: 60 000, 00 PLN.
2. Forma wniesienia wadium.
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 6/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/10
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniÄ…dzu,
2) porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wniesione w pieniÄ…dzu ZamawiajÄ…cy przechowuje na rachunku bankowym.
1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniÄ…dzu.
PÅ‚atne do dnia 19.10.2009 r. do godz. 10:00, z dopiskiem ,,Wadium nr NZ/ 215/83/ 2009 na konto
ZamawiajÄ…cego - Podkarpacki Bank SpóÅ‚dzielczy nr 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004.
Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty.
2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie.
Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego
w kopercie z dopiskiem "Wadium nrNZ/215/83/2009" , nie później jednak niż do dnia 19.10.2009 r. do godz.
10:00 i złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Korczyńskiej 57, 38-400 Krosno w Sekretariacie (pok. 275).
Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik).
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych:
Finansowanie ze Å›rodków wÅ‚asnych.
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Konsorcjum.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
1) Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowej faktury VAT,
2) Wykonawca zaoferuje okres niezmienności cen przez okres co najmniej 24 miesiące licząc od daty zawarcia
umowy.
3) Zaoferowane rzeczy muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tej
mierze przepisami prawa.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o
udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia
potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia
4) nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia.
Dz.U./S S176
12/09/2009
253673-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 7/10
12/09/2009 S176
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/10
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„ – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty, z których bÄ™dzie
wynikaÅ‚o, ze może on prowadzić dziaÅ‚alność w zakresie objÄ™tym przedmiotem zamówienia.
1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„
publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o
speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp,
— OÅ›wiadczenie dotyczÄ…ce dopuszczenia zaoferowanych rzeczy do obrotu i używania na terenie Polski,
zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze przepisami prawa,
— W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej
"zamówieniem";
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o
dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie
zamówienia albo skÅ‚ad

 Załączniki:
Bakterie po zmianach
Choroby zakaźne po zmianach
HIV po zmianach
Gruźlica A
Gruźlica B
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowaniu opublikowane
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowaniu opublikowane, 4 grudnia
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowanie
ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowanie 2
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowanie, 01.12.2009.
Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekomplatnej procedurze lub sprostowanie, 26.11.2009
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogoszenie dodtkowych informacji informacje o niepełnej procedurze, sprostowanie 08.12.2009
Protest II
Protest
Przedłużenie terminu składania ofert 28.10.2009
Rozstrzygnięcie protestu Argenta Sp.z o.o.
Rozstrzygnięcie protestu DiagMed
SIWZ po zmianach z 05.11.2009
SIWZ po zmianach
SIWZ
Wybór ofert unieważnienie postępowania
Wyjaśnienia
wyjasnienia na zapytania 4 grudnia
wyjasnienia na zapytania 24 listopada
wyjasnienia na zapytania 26 listopada
wyjasnienia na zapytania 27 października
wyjasnienia na zapytania 30 listopada
wyjasnienia na zapytania
warunki serwisu po zmianach
warunki serwisu
Wzór oświadczenia
SIWZ po zmianach
SIWZ
załacznik nr 2 formularz przedmiotu zamówienia, cenowy po zmianach
załacznik nr 2 formularz przedmiotu zamówienia, cenowy
załacznik nr 2a formularz przedmiotu zamówienia, cenowy po zmianach
załacznik nr 2a formularz przedmiotu zamówienia, cenowy
załacznik nr 3 do siwz wzór umowy po zmianach
załacznik nr 3 do siwz wzór umowy
wzór oswiedczenia o dopuszczeniu do obrotu
zawiadomienie do wyjasnień z dnia 30.11.2009 r.i przedłużenie terminu składania ofert
zawiadomienie o wniesieniu protestu II
zawiadomienie o wniesieniu protestu
zawiadomienie z dnia 08.12.2009 o udzieleniu wyjasnień i przedłużenie terminu składania i otwarcia ofert
zmiana tresci siwz i wyjasnienia na zapytania wykonawców
ZMIENIONY załacznik nr 2a formularz przedmiotu zamówienia, cenowy