Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czap

Numer: NZ/215/110/2009

Data składania ofert: 2009-12-09

Data otwarcia ofert: 2009-12-09

Krosno: NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek)
Numer ogłoszenia: 225343 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi: a) Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów i czepków w iloÅ›ci 2 500 zestawów b) Zakup i dostawa jednorazowych ochraniaczy na obuwie w iloÅ›ci 450 000 par c) dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie (ochraniacze pakowane w kartonikach o wymiarach 11x7,5x0,9 cm ) d) dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego, w skÅ‚ad którego wchodzi fartuch i czepek.

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 18.80.00.00-7, 18.40.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: 1. O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„ - posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia; - nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. 2. Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„: a) OÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert; 3) instrukcjÄ™ obsÅ‚ugi automatów w jÄ™zyku polskim. 4) deklaracja zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno. DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101..

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 225431 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 225343 - 2009 data 30.11.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: I.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Krosno: NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek) Numer ogÅ‚oszenia: 225343 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Krosno: NZ/215/110/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek) Numer ogÅ‚oszenia: 225343 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.1.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/108/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek)..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/110/2009 Zakup i dostawa jednorazowych fartuchów, czepków i ochraniaczy na obuwie oraz dzierżawa 2 automatów do sprzedaży ochraniaczy na obuwie i dzierżawa 1 automatu do sprzedaży zestawu jednorazowego ( fartuch i czapek)..

 Załączniki:
SIWZ
Wybór ofert
Formularz ofertowy
Załącznik 2
Oświadczenie
Wzór umowy