Zakup jednorazowy foteli ginekologicznych oraz taboretów na potrzeby Poradni Ginekologiczno-Położniczej o wymaganiach określonych szczegółowo w zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
Numer: EZ/214/68/2015 Data składania ofert: 2015-09-11 Data otwarcia ofert: 2015-09-11 Krosno, dnia 31 sierpnia 2015 roku (pieczęć jednostki organizacyjnej)
Znak sprawy EZ/214/68/2015
Zapytanie ofertowe Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Sekretariat, pok. 275 z dopiskiem :
fotele ginekologiczne i taborety
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
I. Identyfikacja 1. Nazwa wykonawcy ................................................................................................................... 2. Adres siedziby .......................................................................................................................... 3. NIP .......................................................................................................................................... 4. KRS/EDG ................................................................................................................................ 5. Nr r-ku bankowego .................................................................................................................. II. Cena OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1) cenÄ™ netto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych........................................................................................................................ ) 2) podatek VAT zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych........................................................................................................................ ) 3) cenÄ™ brutto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ....................................................................................................................... ) III. OÅ›wiadczenia dodatkowe 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia .................................................................................. 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ............................................................................... (jeżeli dotyczy) 5. Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ............................................................................................................. 6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp. 7. Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................. Oferta winna być podpisana przez osobÄ™/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/EDG lub/oraz peÅ‚nomocnictwo)
ZaÅ‚Ä…czniki ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego
…………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|
Załącznik nr 1 – wzór oferty |
Załącznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia |
Załącznik nr 3 – wzór umowy |
Załącznik nr 4 – warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego |
zał. nr 2 poprawny |
wyjaśnienia na zapytania Wykonawców z dnia 7 września 2015 roku |
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej/unieważnieniu postępowania |