Zamówienie publiczne - szczegóły

dostawa produktów leczniczych, materiaÅ‚ów opatrunkowych i szwów chirurgicznych

Numer: Nz/215/93/2009

Data składania ofert: 2009-11-09

Data otwarcia ofert: 2009-11-09

Treść ogÅ‚oszenie o zamówieniu zostanie  zamieszczona w tym miejscu po jego  opublikowaniu w Dzienniku UrzÄ™dowym Unii Europejskiej, tymczasem poniżej  dostÄ™pne jest ogÅ‚oszenie w brzmieniu przekazanym przez ZamawiajÄ…cego do publikacji ( PDF).

Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 1/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/12
PL-Krosno: Różne produkty lecznicze
2009/S 188-270631
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Ewelina Granat,
PL-38-400 Krosno. Tel. +48 134378497. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks +48 134378497.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu
kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano
wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
Dostawa produktów leczniczych różnych, materiaÅ‚ów opatrunkowych i nici chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia
usług:
Dostawy.
Kupno.
GÅ‚ówne miejsce realizacji dostawy: Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w
Krośnie, ul. Korczyńska 57.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Apteka Wojewódzkiego
Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, produktów leczniczych różnych,
materiaÅ‚ów opatrunkowych i szwów chirurgicznych z podziaÅ‚em na pakiety, na warunkach okreÅ›lonych
zapisami niniejszej specyfikacji oraz załączonym do niej wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 2/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/12
siwz. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu
zamówienia, cenowym stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych to jest dopuszcza się składanie ofert
na poszczególne pakiety, w przypadku niewypeÅ‚nienia jakiejkolwiek pozycji w danym pakiecie (ofercie) - takÄ…
niepełną ofertę na dany pakiet zamawiający odrzuci
1.4. ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych – synonimów danych pozycji opisu przedmiotu
zamówienia z warunkiem gwarancji takiego samego skÅ‚adu chemicznego, tej samej substancji aktywnej, tej
samej dawki i postaci, uwalnianej In vitro z taką samą szybkością i w tym samym stopniu, jak lek oryginalny /
zgodnie z def. Prof. J. SpÅ‚awiÅ„skiego – „Receptariusz szpitalny” Oficyna Wydawnicza UNIMED 1998 r. /. W tej
pozycji należy wówczas podać odpowiedniÄ… nazwÄ™ handlowÄ….
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA):
Tak.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zamówienie powyżej 206 000 EUR.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 061 532,89 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zmówienia).
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: mabthera
1) KRÓTKI OPIS:
MABTHERA (Rituximab) – koncentrat do sporzÄ…dzania roztworu do infuzji 500 mg - fiolka a 50 ml.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
104 fiolki
Szacunkowy koszt bez VAT: 535 065,44 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 3/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/12
CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: lucentis
1) KRÓTKI OPIS:
LUCENTIS (Ranibizumab) INJ. 0,0023G/0,23ML X 1 Fiol. + akcesoria. lek zarejestrowany w okulistyce do
leczenia wysiękowej postaci amd blokujący wszystkie znane biologicznie aktywne izoformY VEGF-A.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
6 ampułek
Szacunkowy koszt bez VAT: 23 882,28 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3
NAZWA: leko
1) KRÓTKI OPIS:
Leko saszetki x 100 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Opakowań 1000.
Szacunkowy koszt bez VAT: 17 100,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4
NAZWA: natrium chloratum
1) KRÓTKI OPIS:
Natrium chloratum sterylny do irygacji 0,9 % a 500 ml, butelka zakręcana z systemem ułatwionego otwierania
bez użycia dodatkowych narzędzi do zastosowania na blokach operacyjnych.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Sztuk 3 000.
Szacunkowy koszt bez VAT: 8 550,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 4/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/12
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5
NAZWA: kompresy gazowe
1) KRÓTKI OPIS:
1) Kompresy gazowe 7,5cm x 7,5cm jałowe wykonane z gazy bawełnianej 17-nitkowej (8 warstwowe) brzegi
podwijane, bielonej bezchlorowo, pakiety po 50 sztuk. opakowanie torebka papierowo-foliowa z etykietÄ…
umożliwiajÄ…cÄ… wklejenie dwóch części identyfikacyjnych do dokumentacji
2) Kompresy gazowe 10cm x 10cm jałowe wykonane z gazy bawełnianej 17-nitkowej (8 warstwowe) brzegi
podwijane, bielonej bezchlorowo, pakiety po 50 sztuk. opakowanie torebka papierowo-foliowa z etykietÄ…
umożliwiajÄ…cÄ… wklejenie dwóch części identyfikacyjnych do dokumentacji.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Ad. 1) opakowań 2 000 ad., 2) opakowań 1 000.
Szacunkowy koszt bez VAT: 10 000,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6
NAZWA: leki różne
1) KRÓTKI OPIS:
1. Aqua Pro Injectione butelka stojÄ…ca a 500 ml
2. Bromocorn tabl. 0,0025 g x 30 tabl.
3. Partussisten inj. 0,5mg/10 ml x 5 amp.
4. Sulfasalazin en tabl. powl. 0,5g x 50 tabl.
5. Vesanoid (tretinoinum) a 10 mg x 100 kaps.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Ad. 1 - fl. 3000 ad. 2 - op. 4 ad. 3 - op. 90 ad. 4 - op. 100 ad. 5 - op. 5.
Szacunkowy koszt bez VAT: 18 079,53 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7
NAZWA: leki rózne II
1) KRÓTKI OPIS:
1. BSS płyn 500 ml butelka stojąca
2. Cernevit inj. 0,75g x 10 fiol.
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 5/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/12
3. Decaven inj. 40 ml x 25 fiol.
4. Erythromycin cusi maść oczna 0,5 % 3,5 g
5. Proxacin inj. 1 % 0,1g/10 ml x 10 amp.
6. Tachosil opatr. 3cm x 2,5 cm.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Ad. 1 - fl. 90 ad. 2 - op. 45 ad. 3 - op. 27 ad. 4 -op. 27 ad. 5 - op. 350 ad. 6 - op. 20.
Szacunkowy koszt bez VAT: 51 049,70 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8
NAZWA: szew chirurgiczny
1) KRÓTKI OPIS:
Nić syntetyczna, monofilamentowa, wchłanialna o okresie podtrzymawania tkankowego do 10 dni i okresie
całkowitego wchłnięcia d0 56 dni; Grubość nici '' 0 '', igła pojedyncza 1/2 koła 48 mm okrągła, nić nie
powlekana.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
648 saszetek
Szacunkowy koszt bez VAT: 14 359,68 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9
NAZWA: fortrans
1) KRÓTKI OPIS:
Fortrans saszetki proszek 74 g.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 200 saszetek
Szacunkowy koszt bez VAT: 8 000,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 6/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/12
CZĘŚĆ nr 10
NAZWA: remicade
1) KRÓTKI OPIS:
Remicade (Infliximab) inj. 0,1 g x 1 fiol.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
78 fiolek
Szacunkowy koszt bez VAT: 154 089,78 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11
NAZWA: Humira
1) KRÓTKI OPIS:
Humira (Adalimumab) r-r do wstrzykiwań 40mg/0,8 ml x 1 amp./strz.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
104 amp/strz.
Szacunkowy koszt bez VAT: 204 112,48 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12
NAZWA: gelitaspon
1) KRÓTKI OPIS:
Gelitaspon Specjal 80x50x1 mm x 20.
Gelitaspon Standard 80x50x10 mm x 10.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33690000, 33141100, 33141121.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Ad. 1 - 20 op., ad. 2 - 100 op.
Szacunkowy koszt bez VAT: 17 244,00 PLN.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU
TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 7/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/12
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości:
Pakiet nr 1 – 10 000,00 PLN.
Pakiet nr 2 – 500,00 PLN.
Pakiet nr 3 – 350,00 PLN.
Pakiet nr 4 – 180,00 PLN.
Pakiet nr 5 – 200,00 PLN.
Pakiet nr 6 – 370,00 PLN.
Pakiet nr 7 – 1 000,00 PLN.
Pakiet nr 8 – 300,00 PLN.
Pakiet nr 9 – 160,00 PLN.
Pakiet nr 10 – 3 100,00 PLN.
Pakiet nr 11 – 4 100,00 PLN.
Pakiet nr 12– 350,00 PLN.
18.2 Forma wniesienia wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniÄ…dzu,
— porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancjach bankowych,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych:
30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury Vat.
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Konsorcjum.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
— Zaoferowane rzeczy muszÄ… być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z
obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze przepisami prawa,
— Wykonawca zaoferuje okres niezmiennoÅ›ci cen przez okres obowiÄ…zywania umowy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o
udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 8/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/12
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia
potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia
4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia,
5. ZamawiajÄ…cy ustala nastÄ™pujÄ…ce szczegóÅ‚owe warunki udziaÅ‚u w PostÄ™powaniu:
5.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„ – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty z których
bÄ™dzie wynikaÅ‚o, ze może on prowadzić dziaÅ‚alność w zakresie objÄ™tym przedmiotem zamówienia, a w
szczególnoÅ›ci posiada zezwolenie na prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni
farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie
obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcÄ… zezwolenie na wytwarzanie produktów
leczniczych. 12.1. ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„
publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o
speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp,
— OÅ›wiadczenie dotyczÄ…ce dopuszczenia zaoferowanych rzeczy do obrotu i używania na terenie Polski,
zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze przepisami prawa,
— W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej
"zamówieniem", a w szczególnoÅ›ci ważne zezwolenie na prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie
prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające
uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcÄ… zezwolenie na
wytwarzanie produktów leczniczych, oraz w razie zÅ‚ożenia oferty na leki narkotyczne i/lub psychotropowe -
zezwolenie na sprzedaż leków narkotycznych i psychotropowych
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o
dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie
zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do
udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do
udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert.
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 9/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/12
Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularz ofertowego - załącznik nr 1, oraz wypełnionego
formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 – stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty.
Zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy – zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej
specyfikacji,
Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie
przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy
dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w
postępowaniu.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o
udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy: znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia.
W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia :
— informacji z banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada
rachunek, potwierdzajÄ…cej wysokość posiadanych Å›rodków finansowych lub zdolność kredytowÄ… wykonawcy,
wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie
przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy
dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w
postępowaniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: .W zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia – Wykonawca przedÅ‚oży dokumenty tj. informacjÄ™ bankowÄ…
lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z których bÄ™dzie wynikaÅ‚o że Wykonawca posiada
zdolność kredytową lub środki finansowe odpowiednio na wartość co najmniej:
Pakiet nr 1 - 450 000 00 PLN.
Pakiet nr 2 – 20 000,00 PLN.
Pakiet nr 3 – 15 000,00 PLN.
Pakiet nr 4 – 6 000,00 PLN.
Pakiet nr 5 – 7 000,00 PLN.
Pakiet nr 6 – 15 000,00 PLN.
Pakiet nr 7 – 47 000,00 PLN.
Pakiet nr 8 – 12 000,00 PLN.
Pakiet nr 9 – 6 000,00 PLN.
Pakiet nr 10 –120 000,00 PLN.
Pakiet nr 11 –180 000,00 PLN.
Pakiet nr 12– 15 000,00 PLN.
W przypadku skÅ‚adania oferty na wiÄ™cej niż jedno zadanie dokument musi potwierdzać wysokość Å›rodków
finansowych lub zdolność kredytowÄ… Wykonawcy równÄ… sumie wysokoÅ›ci wymaganych Å›rodków finansowych
lub zdolnoÅ›ci kredytowych dla poszczególnych zadaÅ„, stanowiÄ…cych przedmiot oferty.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 10/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/12
Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy, którzy posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ…
wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
— Wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych dostaw
w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom
stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
zaÅ‚Ä…czenia dokumentów potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie.
Sposób oceny: Warunki podane powyżej zostanÄ… ocenione w systemie speÅ‚nia – nie speÅ‚nia na podstawie
przedÅ‚ożonych oÅ›wiadczeÅ„ i dokumentów.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy
dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w
postępowaniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, iż w ciÄ…gu ostatnich 3 lat przed
dniem wszczÄ™cia postÄ™powania lub w okresie dziaÅ‚alnoÅ›ci – jeżeli jest krótszy niż 3 lata, zrealizowaÅ‚ należycie,
co najmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie odpowiednio do przedmiotu zamówienia w danym
pakiecie: produktów leczniczych, materiaÅ‚ów opatrunkowych, szwów chirurgicznych o wartoÅ›ci brutto w danym
pakiecie co najmniej:
Pakiet nr 1 produkty lecznicze- 450 000,00 PLN.
Pakiet nr 2 produkty lecznicze – 20 000,00 PLN.
Pakiet nr 3 produkty lecznicze – 15 000,00 PLN.
Pakiet nr 4 produkty lecznicze – 6 000,00 PLN.
Pakiet nr 5 materiaÅ‚y opatrunkowe–7 000,00 PLN.
Pakiet nr 6 produkty lecznicze – 15 000,00 PLN.
Pakiet nr 7 produkty lecznicze – 47 000,00 PLN.
Pakiet nr 8 szwy chirurgiczne – 12 000,00 PLN.
Pakiet nr 9 produkty lecznicze – 6 000,00 PLN.
Pakiet nr 10 produkty lecznicze –120 000,00 PLN.
Pakiet nr 11 produkty lecznicze –180 000,00 PLN.
Pakiet nr 12 materiaÅ‚y opatrunkowe – 15 000,00 PLN.
— i potwierdzi ten fakt np. referencjami., ww. dokument musi jasno okreÅ›lać datÄ™ jego wystawienia, podmiot
wystawiajÄ…cy dokument i przedmiot.
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw
w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli
okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie), nie może być mniejsza niż Å‚Ä…czna suma wartoÅ›ci
dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych zadaÅ„ stanowiÄ…cych przedmiot oferty, z uwzglÄ™dnieniem
asortymentu.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 11/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/12
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za
wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
NZ/215/93/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów: 6.11.2009 -
14:35.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 30,00 PLN.
Warunki i sposób pÅ‚atnoÅ›ci: Gotówka w kasie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. JPII w KroÅ›nie lub
za pobraniem lub przelew / 14 dni/.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
9.11.2009 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 9.11.2009 - 11:00.
Miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ:
Nie.
Dz.U./S S188
30/09/2009
270631-2009-PL
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 12/12
30/09/2009 S188
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12/12
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes UrzÄ™du ZamówieÅ„ Publicznych, ul. PostÄ™pu 17 A, PL-02-676 Warszawa.
VI.4.2) Składanie odwołań:
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do Prezesa UrzÄ™du w terminie
10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie
przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania zamawiajÄ…cemu. ZÅ‚ożenie odwoÅ‚ania w placówce pocztowej operatora
publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa UrzÄ™du.
VI.4.3) ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
27.9.2009.

 Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Wyjaśnienia na zapytania wykonawców
Wyjaśnienia
Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy
Formularz ofertowy
Wzór umowy
Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu
Oświadczenie
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 2
Zawiadomienie o wyborze, pakiet 3,4,5,6,7,9,10,12
Zawiadomienie o wyborze