Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/214/54/2009 zakup i dostawa narzędzi laryngologicznych

Numer: NZ/214/54/2009

Data składania ofert: 2009-09-18

Data otwarcia ofert: 2009-09-18

Krosno, dnia 14 września 2009r.

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

im. Jana Pawła II

38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,

tel. / fax 013-4378497 lub 215

email:sezam.szpital@krosno.med.pl

www.krosno.med.pl

 

Zapytanie ofertowe

na:

Zakup i dostawę narzędzi laryngologicznych dla

WOJEWÓDZKIEGO  SZPITALA PODKARPACKIEGO IM. JANA PAWŁA II  W KROÅšNIE


Znak sprawy: NZ/214/54/2009

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II  w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

1.      Przedmiot zamówienia:  zakup i dostawa narzÄ™dzi laryngologicznych zgodnie                           z zaÅ‚Ä…cznikiem 2- parametry wymagane  do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Termin realizacji zamówienia: terminy wykonania zamówienia 6 tygodni od zawarcia umowy.

3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57

Termin zÅ‚ożenia oferty:  do dnia 18.09.2009 r. do godz. 10:00. 

Termin otwarcia ofert: 18.09.2009 r. o godz. 11:00 w Dziele ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 103. 

5. Warunki płatności: 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowej faktury vat.

6. Inne szczególne warunki:

ZamawiajÄ…cy dopuszcza możliwość skÅ‚adania ofert równoważnych, tj. równoważnych do produktów firmy KARL STORZ (w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do zapytania ofertowego, w kolumnie nr 3 podano produkt wzorcowy poprzez wskazanie numerów katalogowych firmy Karl Storz). Równoważność wyrobów bÄ™dzie oceniana poprzez porównanie dostÄ™pnych opisów, charakterystyk dla zaoferowanych wyrobów podawanych przez ich wytwórców a zaÅ‚Ä…czonych do oferty przez WykonawcÄ™. 

7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – OddziaÅ‚ Laryngologiczny – lek.med. Joanna WroÅ„ska tel.  013 4378704

w sprawach formalnych(proceduralnych) – Pracownik DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     Agnieszka PÄ™kalska, tel. 013 4378215

9. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi: co najmniej 30 dni.

10. Sposób zÅ‚ożenia oferty:

OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić  w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej  i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275

Minimalna treść oferty:

Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić co najmniej:

I.                   Identyfikacja:

1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................

II.                                   Cena:

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

CenÄ™ netto........................ zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)

/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT........................................................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto.............................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/

III.             OÅ›wiadczenia dodatkowe:

1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….

3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.

4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)

5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..

      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i  używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

          

Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki:

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – parametry wymagane

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

    ……………………………………............................

 Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 

 

 

 

 


 Załączniki: