Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/215/85/2009 - Roboty Budowlane - 1. Przebudowa istniejÄ…cych pomieszczeÅ„ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego i Izby Przyjęć 2. Przebudowa oraz zmianÄ… sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzÄ™tarni na potrzeby Poradni Chorób Zak

Numer: NZ/215/85/2009

Data składania ofert: 2009-09-16

Data otwarcia ofert: 2009-09-16

 

Krosno: NZ/215/85/2009 - Roboty Budowlane - 1. Przebudowa istniejÄ…cych pomieszczeÅ„ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego i Izby Przyjęć 2. Przebudowa oraz zmianÄ… sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzÄ™tarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej 3. Przebudowa pomieszczeÅ„ budynku szpitalnego (byÅ‚ej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego OddziaÅ‚u Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego
Numer ogłoszenia: 138715 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: NZ/215/85/2009 - Roboty Budowlane - 1. Przebudowa istniejÄ…cych pomieszczeÅ„ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego i Izby Przyjęć 2. Przebudowa oraz zmianÄ… sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzÄ™tarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej 3. Przebudowa pomieszczeÅ„ budynku szpitalnego (byÅ‚ej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego OddziaÅ‚u Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Instalacja zlokalizowana bÄ™dzie w budynku Szpitala. Roboty budowlane bÄ™dÄ… realizowane w oparciu o Projekt Budowlany, który jest w posiadaniu ZamawiajÄ…cego oraz prawomocne pozwolenie na budowÄ™, a w przypadku remontu lÄ…dowiska dla helikopterów, w oparciu o pisemne wytyczne bÄ™dÄ…ce zaÅ‚Ä…cznikiem do SIWZ. Remont lÄ…dowiska dla helikopterów wchodzi w zakres Przebudowy Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego ( pakiet nr 1 ) 1)Obliczenie ceny ofertowej, stanowiÄ…cej wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przedstawione w formie kosztorysu ofertowego, który należy zaÅ‚Ä…czyć do oferty. W przypadku zÅ‚ożenia oferty na zadanie nr 1 Wykonawca przedstawi oddzielne kosztorysy na PrzebudowÄ™ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego wraz z remontem lÄ…dowiska dla helikopterów oraz na IzbÄ™ Przyjęć wraz z dobudowÄ… podjazdu dla ambulansów. Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty zwiÄ…zane z: kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem placu budowy, uporzÄ…dkowaniem miejsc realizacji robót - w tym wywóz gruzu i odpadów powstaÅ‚ych podczas prac oraz ich utylizacja. usuwaniem ewentualnych kolizji wynikÅ‚ych przy realizacji inwestycji, organizacjÄ… placu budowy, zabezpieczeniem robót pod wzglÄ™dem BHP, zabezpieczeniem zasilania energiÄ… elektrycznÄ…, wodÄ™ i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opÅ‚atami z tym zwiÄ…zanymi, naprawa ewentualnych szkód powstaÅ‚ych w trakcie realizacji zadania, wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacjÄ… projektowÄ…. 2)Roboty należy wykonać zgodnie z wykonanÄ… dokumentacjÄ… technicznÄ…, obowiÄ…zujÄ…cymi normami i specyfikacjÄ… technicznÄ…, a w przypadku remontu lÄ…dowiska dla helikopterów w oparciu z zaÅ‚Ä…czonymi do SIWZ wytycznymi. Zastosowane do wykonania robót materiaÅ‚y powinny odpowiadać co do jakoÅ›ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okreÅ›lonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu budowlanego. 3)Wykonawca zobowiÄ…zany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania siÄ™ z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbÄ™dne do prawidÅ‚owego ich wykonania, zgodnie z technologiÄ… robót okreÅ›lonÄ… PolskÄ… NormÄ… oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Do obowiÄ…zków wykonawcy należy sprawdzenie iloÅ›ci robót wynikajÄ…cych z opracowanego projektu budowlanego. Odbycie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Sekcji Inwestycji i Remontów Panem Markiem Dziedzicem tel. 0-13 437 82 42. 4)W przypadku stwierdzenia, że zakres robót podany przez ZamawiajÄ…cego w SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owej i kompletnej realizacji zadania bÄ™dÄ…cego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie ZamawiajÄ…cego do 6 dni przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. ZamawiajÄ…cy wyrazi zgodÄ™ na zamieszczenie dodatkowych prac w ofercie przez Wykonawców po stwierdzeniu ich niezbÄ™dnoÅ›ci przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. ZamawiajÄ…cy umieÅ›ci treść zgody na zamieszczenie prac nieprzewidzianych w ofercie na stronie internetowej. 5)Przedmiot zamówienia musi być tak realizowany, aby nie stanowiÅ‚o to przeszkody w funkcjonowaniu placówki. Wykonawca zobowiÄ…zany jest w trakcie realizacji zamówienia uzgodnić z zamawiajÄ…cym warunki i terminy podÅ‚Ä…czeÅ„ do istniejÄ…cych instalacji, demontażu istniejÄ…cych instalacji, wejść i prowadzenia robót w pomieszczeniach technicznych szpitala 6)Wykonawca zobowiÄ…zany jest do ubezpieczenia budowy od szkód mogÄ…cych wystÄ…pić i od zdarzeÅ„ nagÅ‚ych, losowych oraz od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urzÄ…dzenia oraz sprzÄ™t budowy. 7)Wszystkie użyte materiaÅ‚y muszÄ… posiadać odpowiednie atesty i aprobaty. Kserokopie tych dokumentów powinny być doÅ‚Ä…czone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Komisji Odbioru robót. 8)Wykonawca odpowiada i zapewnia wÅ‚asnym staraniem wÅ‚aÅ›ciwÄ… organizacjÄ™ placu budowy i jego wÅ‚aÅ›ciwe oznakowanie ( tablice informacyjne). 9)Wykonawca na wÅ‚asny koszt zamontuje zalegalizowane liczniki wody, energii elektrycznej (elektroniczne) i bÄ™dzie ponosiÅ‚ koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. 10)W zakresie zastosowanych materiaÅ‚ów i urzÄ…dzeÅ„ ZamawiajÄ…cy dopuszcza skÅ‚adanie ofert równoważnych. RozwiÄ…zania zaproponowane przez WykonawcÄ™ muszÄ… gwarantować równoważność w stosunku do rozwiÄ…zaÅ„ jakie przewiduje dokumentacja. 11)Przedstawione rozwiÄ…zania równoważne nie mogÄ… zmieniać warunków eksploatacyjnych przyjÄ™tych w dokumentacji technicznej. Wykonawca w przedÅ‚ożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez zaÅ‚Ä…czenie do oferty kart katalogowych urzÄ…dzeÅ„ w jÄ™zyku polskim oraz zaÅ‚Ä…czyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeÅ„, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. ZamawiajÄ…cy oceni, czy przedÅ‚ożona oferta speÅ‚nia w/w wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postÄ™powania jakÄ… jest ocena zÅ‚ożonych ofert. Oferty nie speÅ‚niajÄ…ce powyższych wymagaÅ„ zostanÄ… odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 12)ZamawiajÄ…cy nie wyraża zgody na wykonywanie robót uciążliwych dla pacjentów i personelu w porze nocnej tj. pomiÄ™dzy godzinami od: 21.00 do 7.00. Transport odpadów i gruzu z wykonywanych robót oraz materiaÅ‚ów masowych bÄ™dzie odbywaÅ‚ siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie specjalnymi urzÄ…dzeniami transportu zewnÄ™trznego. Odpady i gruz winne być skÅ‚adowane wyÅ‚Ä…cznie w odpowiednich, zakrytych pojemnikach nie powodujÄ…cych zanieczyszczenia terenu, a nastÄ™pnie winny być wywiezione na koszt Wykonawcy do utylizacji..

II.1.4) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: PrzystÄ™pujÄ…c do przetargu wykonawca jest zobowiÄ…zany wnieść wadium, w wysokoÅ›ci 30.000,00 zÅ‚ (sÅ‚ownie: trzydzieÅ›ci tysiÄ™cy zÅ‚otych 00/100) - dla każdego pakietu, nie później niż do upÅ‚ywu terminu skÅ‚adania ofert. 5.2 FORMA WNIESIENIA WADIUM: 5.2.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku nastÄ™pujÄ…cych formach: pieniÄ…dzu, porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo- kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe majÄ… być udzielane do koÅ„ca terminu zwiÄ…zania ofertÄ…. Wykonawca, który nie zabezpieczy zÅ‚ożonej oferty w caÅ‚oÅ›ci akceptowanÄ… formÄ… wadium zostanie przez ZamawiajÄ…cego wykluczony z postÄ™powania. 5.2.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjÄ™ty zostanie termin uznania rachunku ZamawiajÄ…cego. 5.2.3Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank SpóÅ‚dzielczy - 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004 Z oznaczeniem: wadium - do przetargu NZ/215/85/2009 - roboty budowlane 5.3ZWROT WADIUM: ZamawiajÄ…cy zwraca niezwÅ‚ocznie wadium jeżeli: 1.upÅ‚ynÄ…Å‚ termin zwiÄ…zania ofertÄ…, 2.zawarto umowÄ™ w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3.zamawiajÄ…cy unieważniÅ‚ postÄ™powanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaÅ‚y ostatecznie rozstrzygniÄ™te lub upÅ‚ynÄ…Å‚ termin do ich wnoszenia. ZamawiajÄ…cy zwraca niezwÅ‚ocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.który wycofaÅ‚ ofertÄ™ przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, 2.który zostaÅ‚ wykluczony z postÄ™powania, 3.którego oferta zostaÅ‚a odrzucona. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: 1.odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie, 2.nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków: Opis wymagaÅ„ stawianych wykonawcom Warunki, jakie muszÄ… speÅ‚niać wykonawcy: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a)wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie, b)sÄ… ubezpieczeni od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci, na kwotÄ™ min. 1.000.000,00 PLN, c)posiadajÄ… uprawnienia niezbÄ™dne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, d)posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„, e)posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych osób do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; f)znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia, g)nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia. h)na wykonane zamówienie udzielÄ… gwarancji na okres min. 3 lata i)W przypadku propozycji rozwiÄ…zaÅ„ równoważnych, Wykonawca jest zobowiÄ…zany zaÅ‚Ä…czyć do oferty karty katalogowe proponowanych materiaÅ‚ów w jÄ™zyku polskim oraz zaÅ‚Ä…czyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeÅ„, które bÄ™dÄ… podstawÄ… do oceny przez ZamawiajÄ…cego równoważnoÅ›ci oferty. Oferty nie speÅ‚niajÄ…ce powyższych wymagaÅ„ bÄ™dÄ… odrzucone jako niezgodne z treÅ›ciÄ… SIWZ. W przypadku zaoferowania materiaÅ‚ów projektowanych nie wymaga siÄ™ zaÅ‚Ä…czania do oferty kart katalogowych urzÄ…dzeÅ„..
  • Informacja o oÅ›wiadczeniach i dokumentach, jakie majÄ… dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu: 1.PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty i skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osobÄ… podpisujÄ…cÄ… nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru SÄ…dowego lub zaÅ›wiadczenia o prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. Jeżeli peÅ‚nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imiennÄ… pieczÄ…tkÄ™ wystawiajÄ…cego peÅ‚nomocnictwo i jego podpis. 2.Jeżeli doÅ‚Ä…czone do oferty ww. peÅ‚nomocnictwo bÄ™dzie w formie kopii, zamawiajÄ…cy wymaga aby jego zgodność z oryginaÅ‚em poÅ›wiadczyÅ‚a osoba lub osoby wymienione w umowie spóÅ‚ki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane sÄ… tam jako upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3.Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej skÅ‚ada dokumenty zgodnie z przepisami rozporzÄ…dzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane - zgodnie z § 2 (RozporzÄ…dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 5.UchwaÅ‚a wspólników o umocowaniu do reprezentowania spóÅ‚ki cywilnej. 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 7.WypeÅ‚niony Formularz ofertowy - druk nr 1 8.OÅ›wiadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2 9.Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3 10.Polisa od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci, na kwotÄ™ min. 1.000.000,00 PLN. 11.Kserokopia uprawnieÅ„ i zaÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci do wÅ‚aÅ›ciwej OkrÄ™gowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 12. Wykaz niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„, którymi dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ Wykonawca, w szczególnoÅ›ci specjalistyczny sprzÄ™t do wycinania elementów konstrukcyjnych tj. Å›cian i stropów żelbetonowych 13. Kosztorys ofertowy. 14. W przypadku skÅ‚adania oferty równoważnej - karty katalogowe oferowanych materiaÅ‚ów, certyfikaty, aprobaty techniczne, dopuszczenia. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.2 mogÄ… być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez wykonawcÄ™. PoÅ›wiadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy. Upoważnienie do podpisywania oferty winno być doÅ‚Ä…czone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów zaÅ‚Ä…czonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostÄ™pna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl.
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój 275.

IV.3.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa istniejÄ…cych pomieszczeÅ„ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego i Izby Przyjęć wraz z dobudowÄ… podjazdu dla ambulansów oraz przebudowÄ… i zmianÄ… sposobu użytkowania pomieszczeÅ„ garażowo-magazynowych niskiego parteru budynku C na potrzeby Izby Przyjęć w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejÄ…cych pomieszczeÅ„ Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego ( wraz z remontem lÄ…dowiska dla helikopterów) i Izby Przyjęć wraz z dobudowÄ… podjazdu dla ambulansów oraz przebudowÄ… i zmianÄ… sposobu użytkowania pomieszczeÅ„ garażowo-magazynowych niskiego parteru budynku C na potrzeby Izby Przyjęć w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 17.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa oraz zmianÄ… sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzÄ™tarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej w ramach zadania inwestycyjnego - Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa oraz zmianÄ… sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzÄ™tarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej w ramach zadania inwestycyjnego - Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Odwykowego i Poradni Odwykowej.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa pomieszczeń budynku szpitalnego (byłej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego Oddziału Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego oraz dobudowa wejścia zewnętrznego wraz z dobudową pochylni ze schodami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeÅ„ budynku szpitalnego (byÅ‚ej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego OddziaÅ‚u Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego oraz dobudowa wejÅ›cia zewnÄ™trznego wraz z dobudowÄ… pochylni ze schodami.
  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.








Numer ogłoszenia: 140221 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138715 - 2009 data 24.08.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a)wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie,.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a) wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujÄ…cych obiektach sÅ‚użby zdrowia na kwotÄ™ 500 000 zÅ‚ netto i 2) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujÄ…cej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartoÅ›ci: a) zadanie 1 co najmniej 3 000 000 zÅ‚ netto, b) zadanie 2 co najmniej 2 000 000 zÅ‚ netto, c) zadanie 3 co najmniej 1 500 000 zÅ‚ netto, d) a w razie ubieganie siÄ™ o wiÄ™cej niż jedno z zadaÅ„ 5 000 000 zÅ‚ netto, DoÅ›wiadczenie to wykonawca wykaże przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, iż roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: 9. Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujÄ…cych obiektach sÅ‚użby zdrowia na kwotÄ™ 500 000 zÅ‚ netto i 2) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujÄ…cej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartoÅ›ci: a) zadanie 1 co najmniej 3 000 000 zÅ‚ netto, b) zadanie 2 co najmniej 2 000 000 zÅ‚ netto, c) zadanie 3 co najmniej 1 500 000 zÅ‚ netto, d) a w razie ubieganie siÄ™ o wiÄ™cej niż jedno z zadaÅ„ 5 000 000 zÅ‚ netto, DoÅ›wiadczenie to wykonawca wykaże przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, iż roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3.

 








Numer ogłoszenia: 146707 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138715 - 2009 data 24.08.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a)wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a)wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie.
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3.

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 149297 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138715 - 2009 data 24.08.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: # O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a)wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie. # W ogÅ‚oszeniu powinno być: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy,.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… nastÄ™pujÄ…ce warunki: a) wykażą że w ciÄ…gu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujÄ…cych obiektach sÅ‚użby zdrowia na kwotÄ™ 500 000 zÅ‚ netto i 2) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujÄ…cej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartoÅ›ci: a) zadanie 1 co najmniej 3 000 000 zÅ‚ netto, b) zadanie 2 co najmniej 2 000 000 zÅ‚ netto, c) zadanie 3 co najmniej 1 500 000 zÅ‚ netto, d) a w razie ubieganie siÄ™ o wiÄ™cej niż jedno z zadaÅ„ 5 000 000 zÅ‚ netto, DoÅ›wiadczenie to wykonawca wykaże przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, iż roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: III.2.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ… odpowiadajÄ…cÄ… swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujÄ…cych) obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci minimum 3 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zÅ‚ netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na wiÄ™cej niż jedno zadanie, zawierajÄ…cych jednoczeÅ›nie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doÅ›wiadczenie to sÄ… w stanie wykazać przedkÅ‚adajÄ…c dokum.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: W ogÅ‚oszeniu powinno być: 9. Wykaz wykonanych w ciÄ…gu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania), a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujÄ…cych obiektach sÅ‚użby zdrowia na kwotÄ™ 500 000 zÅ‚ netto i 2) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmujÄ…cej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartoÅ›ci: a) zadanie 1 co najmniej 3 000 000 zÅ‚ netto, b) zadanie 2 co najmniej 2 000 000 zÅ‚ netto, c) zadanie 3 co najmniej 1 500 000 zÅ‚ netto, d) a w razie ubieganie siÄ™ o wiÄ™cej niż jedno z zadaÅ„ 5 000 000 zÅ‚ netto, DoÅ›wiadczenie to wykonawca wykaże przedkÅ‚adajÄ…c dokumenty potwierdzajÄ…ce, iż roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie - druk nr 3..







Numer ogłoszenia: 153699 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138715 - 2009 data 24.08.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój 275..

 














 Załączniki: