Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych łazienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych łazienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic między regionami II w obszarze B dotyczących likwidacji barier w zakładach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjn
Numer: EZ/215/22/2014 Data składania ofert: 2014-02-21 Data otwarcia ofert: 2014-02-21 Krosno: Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania: Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania 1.2 Dokumentami, które opisujÄ… szczegóÅ‚owo przedmiot umowy sÄ…: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami. 2. Zakres prac koniecznych do wykonania opisany w zaÅ‚Ä…czniku nr 7 do SIWZ 3. Szkice pomieszczeÅ„ - zaÅ‚Ä…czniki nr 8,9,10 a, b, c, d, e do SIWZ 4. Wzór umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ 1.3 Roboty objÄ™te niniejszym postÄ™powaniem muszÄ… być wykonane zgodnie z zawartÄ… umowÄ… dokumentacjÄ… przetargowÄ…, zaÅ‚Ä…cznikami do SIWZ, w oparciu o dokumentacjÄ™ projektowÄ…, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w szczególnoÅ›ci z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. r. 2010, poz. 243, nr 1623 - tekst jednolity, ze zm., dalej przywoÅ‚ywana jako Prawo Budowlane) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskie Normy oraz w oparciu o wydane pozwolenie na budowÄ™ i zgÅ‚oszenie budowy. 1.4 Na Wykonawcy ciążą obowiÄ…zki okreÅ›lone we wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ. 1.5 ZamawiajÄ…cy zaleca dokonanie przez wykonawcÄ™ starannej wizji lokalnej na terenie Szpitala, w obszarze wykonania przedmiotu zamówienia, przed zÅ‚ożeniem oferty w postÄ™powaniu. W wypadku braku dokonania wizji lokalnej albo nienależytym dokonaniu wizji lokalnej oraz zaistnienia bÅ‚Ä™dów, braków, wad lub nieÅ›cisÅ‚oÅ›ci w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, których to bÅ‚Ä™dów, braków, wad lub nieÅ›cisÅ‚oÅ›ci można by uniknąć, gdyby wizja lokalna zostaÅ‚a wykonana należycie, Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie szkody (zarówno straty rzeczywiste, jak i utracone korzyÅ›ci) powstaÅ‚e u ZamawiajÄ…cego w zwiÄ…zku z brakiem dokonania albo nienależytym dokonaniem wizji lokalnej... II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 09.05.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkÅ‚ada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: a) Zmiany ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. b) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, gdy w toku realizacji Umowy Strony zgodnie ustalÄ…, iż pewne roboty nie bÄ™dÄ… wykonywane lub bÄ™dÄ… wykonywane w mniejszym obmiarze albo, że pewne urzÄ…dzenia lub materiaÅ‚y nie bÄ™dÄ… zamontowane lub bÄ™dÄ… zamontowane w mniejszej niż pierwotnie ustalona iloÅ›ci, jeżeli inspektor nadzoru lub ZamawiajÄ…cy oceni, że przemawiajÄ… za tym wzglÄ™dy użytecznoÅ›ci, celowoÅ›ci lub oszczÄ™dnoÅ›ci Å›rodków publicznych. c) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak dziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, h) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku przerwania robót nakazanego przez ZamawiajÄ…cego. i) Dopuszcza siÄ™ możliwość zmiany terminu realizacji prac, na wniosek Wykonawcy, w przypadku jakiejkolwiek przeszkody w realizacji umowy, którÄ… nie da siÄ™ przypisać Wykonawcy j) Zmiana kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych pod warunkiem speÅ‚niania przez nich warunków okreÅ›lonych w SIWZ i wzorze umowy k) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, organizacyjnych lub pogodowych, niemożliwe jest rozpoczÄ™cie w odpowiednim terminie robót budowlanych lub ich prowadzenie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275.. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie |
SIWZ |
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (wzór) |
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór) |
Załącznik nr 3 – Wzór umowy |
Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP (wzór) |
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych robót |
Załącznik nr 6 - Wzór wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia |
Załącznik nr 7 - Zakres prac koniecznych do wykonania |
załączniki 8 - 10 |
Unieważnienie |